Razer کنترلر جدید ایکس باکس وان را روانه بازار کرد

Razer کنترلر جدید ایکس باکس وان را روانه بازار کرد
  • 1394/6/9
  • مبين
  • 0

کنترلر یا دسته بازی برای گیمر ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر شما از گیمرهای حرفه ای هستید که به دنبال دسته جدیدی برای کنسول ایکس باکس وان خود می گردید شرکت Razer یک کنترلر جدید وایرلس را برای این کنسول روانه بازار کرده است که شامل گزینه های انتخابی بسیار خوب برای گیمرهایی است که از بازی های ورزشی استفاده می کنند.

این کنترلر دارای چهار دکمه اضافی است که این امکان را به گیمر می دهد تا به صورت دستی آن را تنظیم کند و دسترسی سریع را نیز به ارمغان می آورد. علاوه بر این ۲۵ درصد سبک تر از دیگر دسته های موجود بوده که بای مسابقات بسیار مناسب است. حال با توجه به گفته شرکت Razer همه می توانند این کنترلر یا دسته فوق العاده را خریداری نمایند.

razer-wildcat-1-640x453

 

 

این کنترلر به شکل ظاهری و سرعت تحریک کننده پانل ساخته شده است و به کاربران اجازه می دهد تا پروفایل اختصاصی خود را برای طراحی دکمه بازی های مختلف ایجاد کنند و برای گیمرهای حرفه ای واقعا فوق العاده به نظر می رسد که در واقع مخصوص آن ها ساخته شده است. البته لازم به ذکر است که در طراحی آن آرگونومی کامل رعایت شده است و کاربر با در ست گرفتن طولانی مدت آن احساس خستگی نخواهد کرد.

razer-wildcat-3-640x453لقب دوام بی نظیر به این کنترلر داده شده است و استیک های آنالوگ آن با فولاد کربن تقویت شده که قابل جابه جایی است. می توان گفت برای سری بازی های اکشن لذتی بی اندازه را به ارمغان می آورد چراکه دکمه های پیش فرض آن متانسب با آن ها ساخته شده اند. این کنترلر در ماه اکتبر برابر با آبان مهر ماه سال جاری با قیمت ۱۴۹ دلار در دسترس قرار می گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *