Zopo فبلت ۱۰ هسته ای عرضه خواهد کرد

Zopo فبلت ۱۰ هسته ای عرضه خواهد کرد
  • 1394/6/9
  • مجید جعفری
  • 0

یکی دیگر از شرکت های چینی به نام Zopo قصد دارد به همراه فبلت قدرتمند خود با به دنیای پر سرعت پردازنده های ۱۰ هسته ای بگذارد. اما Zopo تنها پیشگام در این فناوری نیست. همان طور که پیش تر  نیز اعلام کردیم تلفن هوشمند HTC One A9 یا HTC Aero نیز به همراه پردازنده ۱۰ هسته ای عرضه خواهد شد.

نمونه اولیه این فبلت خبر از وجود صفحه نمایش ۶ اینچی Quad HD در کنار چیپست Helio X20 میدهد. این مدل از چیپست با ۱۰ هسته طراحی شده و بر روی HTC Aero نیز Premium-Zopo-phablet-with-ten-processor-cores-4-GB-RAM-and-a-2k-display-appearsاستفاده شده است. Zopo مجهز به دوربین بسیار قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم است. به نظر میرسد Zopo از سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی خواهد کرد. در طراحی این فبلت نیز گوشهای تراشیده شده به چشم میخورد.

بر اساس گفته های شرکت سازنده این فبلت ۱۰ هسته ای در اوایل سال بعدی میلادی عرضه خواهد شد اما همان طور که گفته شد این اولین ۱۰ هسته ای نخواهد بود و پیش از آن HTC One A9 با صفحه نمایش Quad HD و ۴ گیگابایت وارد بازار خواهد شد. قیمت HTC One A9 بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار تخمین زده شده است اما Zopo با قیمتی به مراتب پایین تر برای دوستداران نسل جدید ۱۰ هسته ای ها عرضه خواهد شد.

منبع: Phonarena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *