هواوی Mate S به صورت رسمی معرفی شد

هواوی Mate S به صورت رسمی معرفی شد
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

پیش از این می دانستیم که شرکت هواوی قرا است یک گوشی هوشمند جدید را در IFA 2015 معرفی کند و در اوایل امروز بود که تصاویری واقعی از گوشی هوشمند هواوی Mate S منتشر شد. امروز شرکت هواوی دستگاه جدید خود را بین گوشی ها هوشمند P8 یا Honor 7 و دستگاه غول پیکیر P8max معرفی کرد. گوشی هوشمند Mate S از لحاظ طراحی قدری شبیه به Mate7 است که از بالا به پایین آن از جنس فلز است.

گوشی هوشمند Mate S هواوی درایا صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با ویژگی تاچ فروس (حساس به فشار) از نوع AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p است که ضخامت بینی آن تنها ۲٫۶mm است. قدرت این فبلت توسط پردازنده Kirin 935 و رم ۳ گیگابایتی تامین می شود.

دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل OIS با فلش LED دوگانه سات و همجنین دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل بوده که در رو به رو هم یک فلش LED نیز وجود دارد و دوربین آن دارای حالت دستی ISO نیز می باشد.

Mate-S-Force-Touch-zoom

میکروفون های دستگاه فوق بسیار قوی بوده و توانایی ضبط ۱۸۰ درجه ای را نیز دارند و در کنار آن دو اسپیکر قدرتمند در پایین دستگاه وجود دارد که صدای دو جهته را به صورت واضح پخش می کند.

گوشی هوشمند Mate S قرار است که در بیش از ۳۰ کشور در تاریخ ۱۳ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور ماه از جمله چین، فرانسه، آلمان، اسرائیل، ژاپن، اسپانیا، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی در دسترس که پیش خرید آن در اروپا از طریق Vmall.eu فردا آغزا خواهد شد. نسخه ۳۲ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۶۴۹ یورو و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۶۹۹ یورو قیمت دارد و قرار بر این شده که بعد از عرضه این دو نسخه مدل ۱۲۸ گیگابایت آن روانه بازار شود که هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *