تصاویری که از مدل های Xperia Z5 منتظرشان بودید

تصاویری که از مدل های Xperia Z5 منتظرشان بودید
  • 1394/6/11
  • مجید جعفری
  • 0

Here-are-images-of-the-three-Sony-Xperia-Z5-models-that-youve-been-waiting-for.jpg

در حالی که سونی درگیر برنامه های خود در نمایشگاه IFA برای معرفی سه پرچمدار جدید خود است، تصاویری در هلند منتشر شد که مربوط به این سه مدل از Xperia Z5 بود. هر سه مدل Z5 Premium، Z5 Compact و Xperia Z5 از چیپست Snapdragon 810 SoC استفاده میکنند و این بدان معناست که هر کدام از مدل ها دارای پردازنده ۸ هسته ای است. Adreno 430 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی در این تلفن ها استفاده شده است. قدرت عکسبرداری نیز به کمک دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی بسیار بالا است.

عکس های منتشر از هلند نشان می دهد که بر روی قاب کناری هر سه مدل نام “Xperia” حک شده است. همچنین این تلفن ها دارای سنسونر اثر انگشت هستند که جایگیری آن در بین این سه مدل متمایز است. تشخیص مدل های Xperia Z5 به دلیل انتقال دکمه پاور و کنترل صدا به پایین ترین حد ممکن بسیار ساده است.

اگرچه اطلاعات زیادی از تصاویر به دست آمده است اما همچنان این سوال باقیست که آیا Z5 Premium با صفحه نمایش ۴K تولید و عرضه خواهد شد؟ چنین صفحه نمایشی ملزم به داشتن ۸۰۰ppi تراکم پیکسلی برای صفحه است. تمام این سوال ها ظرف چند ساعت دیگر پاسخ داده خواهد شد.

Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak2 Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak3 Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak4 Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak5 Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak.jpg

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *