اکسپریا Z5 کامپکت معرفی شد: صفحه نمایش ۴.۶ اینچی و اسنپدراگون ۸۱۰

اکسپریا Z5 کامپکت معرفی شد: صفحه نمایش ۴.۶ اینچی و اسنپدراگون ۸۱۰
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

امروز سونی پس از معرفی گوشی های هوشمند اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 پریمیوم در IFA 2015 برلین با معرفی اکسپریا Z5 کامپکت خانوده خود را کامل کرد. در واقع یک سوپر سایز، اندازه معمولی و نسخه جمع و جور را معرفی کرده است.  گوشی هوشمند اکسپریا Z5 کامپکت به راحتی در جیب جا می شود و در حین کوچکی دارای مشخصات بالایی است و از آخرین چیپست قدرتمند در آن استفاده شده است.

گوشی هشومند اکسپریا Z5 کامپکت قرار است در رنگ های مشکی، سفید، زرد و مرجانی در دسترس قرار گیرد. از آنجا که مشخصات دستگاه فوق با دیگر نسخه تقریبا مشابه است پس در ادامه با ماه همراه باشید تا نگاهی کوتاه به مشخصات آن داشته باشیم.

Capture

نگاهی سریع به مشخصات گوشی هوشمند اکسپریا Z5 کامپکت:

پلتفرم: اندروید ۵٫۱
صفحه نمایش: صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
پردازنده: پردازنده Snapdragon 810 تراشه سیستم با حافظه ۲GB RAM
حافظه ذخیره سازی: تا ۳۲GB حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD
دوربین های دیجیتال: دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳’Sony Exmor RS و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
باتری:  ۲۷۰۰mAh
اتصال: (۴G LTE connectivity (cat. 6

خبر خوب اینجاست که تمام خانواده اکسپریا Z5 مجهز به سنسور اثر انگشت در کنار دکمه پاور هستند. به غیر از تفاوت موجود در صفحه نمایش و باتری تمامی مشخصات اکسپریا Z5 کامپکت همانند خانواده Z5 است.

خوشبختانه حافظه داخلی اکسپریا Z5 کامپکت از طریق اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است و اندازه صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی آن از ضخامت آن کاسته است که در واقع از آیفون ۶ باریک تر می باشد و ضخامت آن تنها ۸٫۹mm است. متاسفانه شرکت سونی هنوز چیزی درباره قیمت و تاریخ عرضه گوشی هوشمند اکسپریا Z5 کامپکت اعلام نکرده است اما انتظار می رود که همزمان با دونسخه دیگر روانه بازار شود.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *