ایسر Liquid Z630 و Z530 را با صفحه نمایش های بزرگ و دوربین باکیفیت معرفی کرد

ایسر Liquid Z630 و Z530 را با صفحه نمایش های بزرگ و دوربین باکیفیت معرفی کرد
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

برا طرفداران شرکت ایسر باید اعلام کنیم که این شرکت در طری برگزاری نمایشگاه IFA 2015 دو گوشی هوشمند جدید خود را با نام های Liquid Z630 S و Liquid Z530 S معرفی کرد. قدرت نرم افزاری هردو آن ها توسط اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی تامین می شود و روند صنعت صفحه نمایش های بزرگ به همراه سلفی با کیفیت به ارمغان آورده است.در ادامه با ماه همراه باشید تا نگاهی کوتاه به این دو دستگاه معرفی شده در IFA 2015 داشته باشیم.

Liquid Z630/Z630S

Capture


گوشی هوشمند Liquid Z630 ایسر دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اچ دی ۷۲۰p از نوع Zero Air Gap  است و قدرت آن توسط پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته ای ۱٫۳GHz MediaTek MT6735 و رم ۲ گیگابایتی تامین می شود. در منار همه این ها حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده و باتری عظیم آن ۴۰۰۰mAh است. این دستگاه دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دیده کسترده است که در پشت آن قرار دارد.

Capture

 

علاوه بر این گزینه های اتصال آن شامل CAT4 LTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱ ب / g / n و بلوتوث ۴٫۰ نیز می شود. Z630S در واقع مدل به روز شده Z630 بوده که داریا پردازنده هشت هسته ای، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است.

Liquid Z530/Z530S

Capture

 

دو گوشی هوشمند  Z530 و Z530S از همان نژاد Z630 و Z630S هستند اما به جای مالتی مدیا تمرکز اصلی آن بر روی سلفی آن قرار داده شده است. بنا به همین دلیل این گوشی هوشمند دارای دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۴ درجه ای است اما تنزل رتبه آن را به عنوان یک گوشی هوشمند مقرونه به صرفه جای داده است.

Z630 and Z630S دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و پردازنده چهار هسته ای ۱٫۳GHz MT6735 و رم انتخابی ۱ یا ۲ گیگابایتی نیز می باشد و همچنین دو گزینه ۸ و ۱۶ گیگابایتی به عنوان حافظه داخلی نیز برای خرید وجود خواهد داشت.

علاوه بر دوربین پرقدرت این دستگاه داریا ویژگی های کاربردی عکس برداری از جمله حالت Gourmet، لمس بریا گرفتن عکس و شاتر لبخند نیز می باشد. لازم به ذکر است که Z530S با پردازنده هشت هسته ای MediaTek، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابتی عرضه می شود.

گوشی هوشمند Liquid Z630 در اواخر ماه جاری در اروپا، شرق میانه و آفریقا با قیمت ۲۲۳ دلار در دسترس خواهد بود. علاوه بر این گوشی هوشمند Liquid Z530 در اوایل پاییز سال جاری با قیمت ۱۶۷ دلار روانه همان بازارها خواهد شد.

منبع: [phonearena]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *