ساعت هوشمند هواوی در IFA 2015 به نمایش در آمد – بهترین دستگاه پوشیدنی تا به این لحظه

ساعت هوشمند هواوی در IFA 2015 به نمایش در آمد – بهترین دستگاه پوشیدنی تا به این لحظه
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

شرکت هواوی در اوایل سال جاری میلادی ساعت هوشمند خود را معرفی کرد اما تا به حال به دلایلی که به طور واضح مشخص نیست عرضه نشده بود که ظاهرا این مشکلات بیش تر مربوط به نرم افزاری و طراحی آن مربوط می شد. حال پس از صبر چند ماهه طرفداران این ساعت هوشمند بلاخره در نمایشگاه IFA 2015 حضور گرمی را داشت و تمامی جزئیات این ساعت هوشمند اندرویدی منتشر شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا نگاه کوتاهی به این دستگاه پوشیدنی داشته باشم.

طراحی درجه یک و بسیاری از گزینه های عالی

ساعت هوشمند هواوی دارای یک طراحی کلاسیک دایره ای شکل است که از ساعت سویس الها گرفته شده است. جنس آن از فولاد ضد زنگ ۳۱۶L بوده و در طراحی آن دو لایه کریستال یاقوت کبود وجود دارد که در برابر خراش  مقاوم است. قطر پوشش این ساعت هوشمند تنها ۴۲mm است که به اندازه اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل نیز ضخیم است.

huawei-watch-gold-links-right-angle-640x427-c

 

بند یا دسته های این ساعت هوشند قابل تعویض هستند که هواوی گزینه های متعددی را برای انتخاب به ارمغان آورده است که شامل فولاد ضد زنگ و چرم اصل خالص نیز می شود و اگر شما قصد تقویت دسته را دشاته باشید ضخامت آن تا ۱۸mmافزایش می یابد که در سه رنگ رنگ طلایی، نقره ای و مشکی موجود می باشد.

مشخصات معمولی با یک صفحه نمایش افسانه ای

مشصخات ساعت هوشمند هواوی تقریبا به دیگر ساعت های هوشمند اندرویدی شبیه است. اندازه صفحه نمایش آن ۱٫۴ اینچ بوده و وضوح آن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است که در هر اینچ ۲۸۸ پیکسل نیز وجود دارد و نوع آن AMOLED است.

قدرت این سدتگاه پوشیدنی توسط یک پردازنده ۱٫۲GHz کوالاکام اسنپدراگون ۴۰۰ همراه با ۵۱۲MB رم و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی تامین می شود در کنار این ها باتری ۳۰۰mAh آن می تواند قدرت روشن نگه داشتن را تا ساعت ها تضمین کند. شارژ هواوی واچ تا ۸۰ درصد فقط ۴۵ دقیقه طول می کشد و شارژ ۱۰۰ درصد یا کامل آن تنها ۷۵ دقیقه طول خواهد کشید که از ویژگی مغناطیسی در آن استفاده شده است.

huawei-watch-screen-blue-640x427-c

 

ساعت هوشمند هواوی سیستم عامل پوشیدنی اندروید را اجرا می کند که از اطلاعیه یا نوتیفیکیشن نیز پشتیبانی می کند و همچنین توانایی استفده از دستورات صوتی گوگل در آن وجود دارد. از سنسورهای موجود در آن می توان به یک سنسور حرکتی ۶ محور، سنسور هوا، سنسور ضربان قلب برای اندازه گیری فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و اصطلاحا بالا رفتن وجود دارد. علاوه بر این ها محاسبه مراحل کالری های سوزانده شده حتی در خواب هم وجود دارد.

huawei-watch-screen-bronze-2-640x427-c

 

قیمت گذاری و در دسترس بودن ساعت هوشمند هواوی

قیمت ساعت هوشمند هواوی از ۳۵۰ دلار شروع و به ۸۰۰ دلار ختم می شود که بسته به انتخاب خریدار می باشد. نسخه فولاد ضد زنگ ۳۵۰ دلار قیمت دارد و انتخاب یک بند چرم با آن قیمت را به ۴۰۰ دلار افزایش می هد. شما همچنین می توانید برای نسخه فولاد ضد زنگ مشکی که از دسته فلزی هستند ۴۵۰ دلار بپردازید و در نهایت نسخه ای که از جنس فولاد ضد زنگ بوده و با طلای گل رز آبکاری شده با قیمت ۷۰۰ دلار در دسترس خواهد بود و همچنین نسخه چرمی آن ۸۰۰ دلار خواهد بود.

Huawei-watch-hands-on-12-1280x851

پیش فروش این ساعت هوشمند امروز توسط فروشگاه های خرده فروشی GetHuawei.com, Amazon.com, BestBuy.com و یا فروشگاه گوگل آغاز شده است که در تاریخ ۱۷ سپتامبر برابر با ۲۶ شهریور ماه به دست خریداران خواهد رسید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند هواوی برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. ویدئویی درباره کار با این ساعت هوشمند از سوی هواوی منتشر شده است که می توانید در ادامه آن را نگاه کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *