ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد

ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ به صورت رسمی در سه مدل معرفی شد
  • 1394/6/12
  • مبين
  • 0

ساعت هوشمند جدید موتو ۳۶۰ در نهایت رسمی شد. امشب در طی رویداد IFA 2015 شرکت موتورولا سه مدل جدید را برای ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ به نمایش گذاشت که ترکیب های مختلفی از اندازه، سبک، رنگ و دسته یا بند را به ارمغان آورده است. این دستگاه پوشیدنی اندرویدی پیشرفت های بزرگی را نسبت به نسل قبلی داشته است اما در نگاه کلی بسیار شبیه به نسل قبلی است.

شما می توانید این ساعت هوشمند جدید را در اندزه بزرگ مردانه ۴۶mm، مردانه کوچک ۴۲mm و یا گزینه زنانه ۴۲mm خریداری کنید. با استفاده از ویژگی Moto Maker خریداران قادر خواهند بود تا انواع رنگ را همراه با بند های مختلف نیز انتخاب کنند و قیمت آن باتوجه به انتخاب شما از ۲۹۹٫۹۹ دلار شروع و به ۴۲۹٫۹۹ دلار ختم می شود.

IMG_6500-1280x960

 

IMG_6512-1280x960

از لحاظ خارجی طراحی مجدد این ساعت هوشمند بسیار متفاوت است. مقدار فضای صفحه نمایش هنوز در پایی مشخص است. همچنین به گفته موتورولا برای حفظ گودی ساعت دکمه تاچ منتقل شده است و به طور تصادفی نیم توان آن را فشرد. این شرکت همچنین با بند های مختلف و امکان تعویض راحت تر آن ها خریداران را به خود جذب می کند.

IMG_6589-1280x960

علاوه بر این برخی از به روزرسانی ها در صفحه نمیاش هنوز هم وجود دارد و صفحه نمیاش واضح تر از گذشته به نظر می رسد. وضوح ۳۶۰ در ۳۳۰ پیکسلی صفحه نمایش گزینه بزرگتری را ارائه داده است و امکان انتخاب دو نوع باتری ۴۰۰mAh یا ۳۰۰mAh در هنگام خرید نیز وجود دارد. در کنار همه این ها قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظهداخلی ۴ گیگابایتی تامین می شود.

IMG_6569-1280x960

در بخش نرم افزاری از سیستم عامل پوشیدنی اندروید استفاده کرده است که اگر عادلانه بررسی کنیم خیلی بهتر از سال گذشته است. موتورولا چند اپلیکیشن جدید را برای ردیابی ورزشی به ارمغان آورده است که نوتیفیکیشن ها را مستقیما در صفحه اصلی به نمایش می گذارد.

IMG_6552-1280x960

IMG_6547-1280x960

اگرچه تاریخ دقیق انتشار این دستگاه هنوز مشخص نشده است اما شرکت موتورولا پیش فروش نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را در فروشگاه های خرده فروشی Amazon و Best Buy آغاز کرده است. علاوه بر این ممکن است که بعد از این ماه در فروشگاه Nordstrom نیز فروش آن آغاز شود.

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *