تست پردازنده Snapdragon 820 SoC

تست پردازنده Snapdragon 820 SoC
  • 1394/6/13
  • مجید جعفری
  • 1

Qualcomm در حال کار بر روی چیپستی است که بسیاری ازشرکت های سازنده تلفن هوشمند منتظر عرضه و استفاده آن بر روی پرچمداران جدید خود هستند. این چیپست مدل جدید ۸۲۰ Snapdragon است. ۸۲۰ Snapdragon برای آزمایش بر روی دستگاهی به نام Green Orange X1 Pro سوار شد و پس آزمایش، امتیاز ۸۳٫۷۷۴ را در تست AnTuTu کسب کرد. شاید فاکتوری که کمک شایانی به کسب امتیاز بالا توسط Snapdragon 820 کرد، وجود صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ به جای صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ QHD بود.

Snapdragon 829

از ویژگی این پردازنده باید به ۶۴ بیت بودن آن بر پایه ی CPU های Kryo اشاره کرد. شرکت سازنده اعلام کرده مدل ۸۲۰ این چیپست قدرتی دو برابر مدل ۸۱۰ آن دارد. اولین تلفنی که به این چیپست مجهز خواهد شد، Xiaomi Mi 5 است که احتمالا در ماه مارس عرضه میشود.

در ضمن مشخصات سخت افزاری Green Orange X1 علاوه بر صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با اندازه نامعلوم، شامل ۴ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگ حافظه داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و اندروید ۴٫۴٫۲ میشود.

در حال حاضر رقابت بین چیپست هشت هسته ای Snapdragon 820 در کنار Adreno 530 GPU و چیپست ۱۰ هسته ای MediaTek Helio X20 برای تصاحب قلب تلفن های هوشمند بسیار بالاست.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ببخشید یه سوال بی ربط به موضوع دارم.گوشی من سامسونگ اس فایو هست.هر کدوم از براوزر کروم یا فایرفاکسم رو باز میکنم یا اول کار یا درحین استفاده بصورت سر به خود یه سایت باز میشه و شروع میکنه به دانلود کول براوزر .کل براوزر رو حذف کردم و نصب کردم فایده نداشته.انتی ویروس ۳۶۰ رو هم نصب کردم اما ویروسی نبوده.مثلا الان موقع تایپ این چند خط دوبار سایته سربخود باز شد و یه بار شروع به دانلود کرد که جلوشو گرفتم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *