قیمت و تاریخ عرضه S2 Classic و Samsung Gear S2 ، S2 3G

قیمت و تاریخ عرضه S2 Classic و  Samsung Gear S2 ، S2 3G
  • 1394/6/16
  • مجید جعفری
  • 0

gears2-10.0چند روزی بیشتر از معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ در نمایشگاه ایفا یا همان IFA 2015 نمیگذرد اما در همین مدت نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که برای ورود آن به بازار لحظه شماری میکنند.

پیش از این در مقاله ای به تفصیل در رابطه با ساعت هوشمند جدید سامسونگ صحبت کردیم و ویژگی های منحصر به فرد آن را برشمردیم. اما اگر بخوایم مرور سریعی بر قابلیت های جدید Gear S2 داشته باشیم باید به قاب دوار برای حرکت بین منو ها، به کارگیری سیستم عامل جدید Tizen و قابلیت اتصال ۳G اشاره کرد. اگرچه این قابلیت ها Gear S2 را به ساعتی متفاوت و منحصر به فرد نسبت به سایر ساعت ها کرده است اما بدون در نظر گرفتن قیمت به عنوان مهمترین عامل برای جلب رضایت مشتریان هنوز نمیتوان این ساعت را برنده اعلام کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی شرکت سازنده، قیمت Gear S2 در آلمان برابر با ۳۷۹ یورو و در دیگر بازارها مانند آمریکا ۳۴۹ یورو خواهد بود و در ماه اکتبر روانه این بازارها میشود. در رابطه با قیمت مدل ۳G چیزی گفته نشده اما تاریخ عرضه آن پس از Gear S2 اعلام شده است. مدل کلاسیک نیز مانند مدل معمولی در ماه اکتبر عرضه میشود اما قیمتی حدود ۱۰۰ یورو بیشتر از مدل معمولی و برابر با ۴۴۹ یورو دارد.

همان طور که اطلاع دارید مدل ۳G این ساعت در نمایشگاه ایفا معرفی نشد و همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت این مدل منتشر درز نکرد اما به احتمال زیاد این ساعت از ماه نوامبر در بازار یافت شود.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *