چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دهیم

چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دهیم
  • 1394/6/17
  • مجید جعفری
  • 1

همان طور که میدانید ویندوز ۱۰ دارای دو صفحه Lock Screen و Login Screen میباشد. اگر شما هم بر روی ویندوز خود رمز عبوری قرار داده باشید مطمئنا برای دسترسی به دستکتاپ خود باید از این صفحه رمز خود را وارد کنید. در ویندوز ۱۰ امکان تعویض پس زمینه Lock Screen به سادگی امکان پذیر است اما این کار برای صفحه Login چندان راحت نیست. به صورت پیش فرض پس زمینه Hero برای صفحه Login در نظر گرفته شده که عکسبرداری آن نیز توسط مایکروسافت بسیار جالب بود. در ویندوز مسیر مستقیمی برای این کار در نظر گرفته نشده و حتی در رجیستری نیز دسترسی برای این قسمت در نظر گرفته نشده است. برای تغییر پس زمینه این قسمت باید از نرم افزارهای جانبی مانند Windows 10 Login Screen Background Changer استفاده کنید.

در ادامه آموزش با گویا آی تی همراه باشید

چند نمونه آپدیت از این برنامه منتشر شده است که به نظر میرسد که در آپدیت ۲۵ آگوست ۲۰۱۵ تمام مشکلات بر طرف شده است.

پس از نصب برنامه آن را توسط Administrator اجرا کنید. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تصویر یا رنگ خاصی را به عنوان پس زمینه در نظر بگیرید. این نکته را بیاد داشته باشید که پیش از آن تصویر را در محلی غیر از دسکتاپ ذخیره کنید.

اگر میخواهید تصویری را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید پس از اجرای برنامه بر روی Brows for an image کلیک کنید. در غیر این صورت برای انتخاب رنگ خالص گزینه Choose a color را انتخاب کنید. برنامه به شما اجازه میدهد تا پیش نمایشی از اتفاقاتی که رخ خواهد داد، داشته باشید. در صورتی که از تغییرات راضی بودید با کلیک بر روی دکمه Change Background این تغییرات اعمال کنید.

W10-Logon-BG-Changer win10-login-screen

ظاهرا این برنامه مشکل خاصی ندارد اما هنوز در برخی موارد نواقصی دارد. شاید استفاده از این برنامه کمی ریسک به نظر برسد اما برای کسانی که واقعا از این پس زمینه خسته شده اند را حل مناسبی است. فعلا تنها ایرادی که به نظر رسیده کاهش سرعت حرکت Lock Screen است.

منبع:Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *