باریک ترین تلفن هوشمند LTE: عرضه BLU Vivo Air LTE در آمریکا

باریک ترین تلفن هوشمند LTE: عرضه BLU Vivo Air LTE در آمریکا
  • 1394/6/18
  • مجید جعفری
  • 0

BLU-Vivo-Air-LTE-announced-as-the-thinnest-LTE-smartphone-in-the-USدر کنار معرفی تلفن میان رده Life XL و همچنین ارزان ترین تلفن Quad HD توسط شرکت BLU، این بار این شرکت باریک ترین تلفن هوشمند را نیز تولید و روانه بازار آمریکا کرده است. BLU Vivo Air LTE نامی است که این شرکت بر روی تلفن ۵٫۱ میلی متری خود گذاشته است. قرار است این تلفن در آینده نزدیک روانه بازارهای آمریکا شود.BLU-Vivo-Air-LTE.

جنس بدنه استفاده شده در BLU Vivo Air LTE از آلومینیم است و نسبت به برادرزاده ی خود یعنی Vivo Air تغییر خاصی پیدا نکرده است. از پیشرفت های این تلفن نسبت به مدل های پیشین باید به ارتقا نسخه اندروید به Lollipop، استفاده از پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 410 و ۲ گیگابایت رم اشاره کرد. همان طور که از نام این تلفن بر می آید، Vivo Air LTE از نسل چهارم ارتباطات، T-Mobile و AT&T LTE پشتیبانی میکند.

BLU-Vivo-Air-LTE

در رابطه با صفحه نمایش باید گفت که Vivo Air LTE دارای یک پنل Super AMOLED با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. زوج عکسبرداری این تلفن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو هستند. حافظه این تلفن تنها ۱۶ گیگابایت و غیر قابل افزایش است که به نظر نقطه ضعف مهمی برای این تلفن خواهد بود. باتری موجود بر روی این دستگاه دارای ظرفیت ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است. از مشخصات این تلفن مشخص است که آن در بین تلفن های میان رده جای میگیرد اما باید توجه داشت که برخی از این امکانات نیز فدای قطر بسیار کم شده است.این تلفن قرار است در ۲۲ سپتامبر و توسط Amazon با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شود.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *