ارزان ترین تلفن Quad HD: عرضه BLU Pure XL در همین ماه

ارزان ترین تلفن Quad HD: عرضه BLU Pure XL در همین ماه
  • 1394/6/18
  • مجید جعفری
  • 0

BLU-Pure-XL-launches-this-month-as-the-cheapest-Quad-HD-smartphone-in-the-USشرکت آمریکایی BLU همیشه با تلفن های اندرویدی متنوع در محدوده ی قیمت و کارایی شهرت داشته است. این ماه نیز قرار است مدل BLU Pure XL را به عنوان جدید ترین مدل این شرکت و  ارزان ترین مدل بازار عرضه کند. ظاهرا این تلفن قرار است در ۲۹ سپتامبر توسط آمازون به فروش میرسد.

BLU Pure XL پیشرفته ترین تلفن ساخته شده توسط این شرکت است. این تلفن مجهز اندروید ۵٫۱ و صفحه نمایش ۶ اینچی Super AMOLED Quad HD با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ شده است. در قلب این دستگاه مدل ۶۴ بیت پردازنده ۸ هسته ای MediaTek Helio X10 با فرکانس کلاک شده ۲ گیگاهرتز قرار دارد. بر اساس گفته ها، Pure XL اولین تلفن ساخته شده بر مبنای پردازنده X10 در بازار آمریکاست.

BLU-Pure-XL2

یکی از ویژگی های برجسته این تلفن وجود دوربین ۲۴ مگاپیکسلی است. این دوربین توسط شیشه ی مخصوص محافظت میشود و دارای تثبیت کننده اپتیکال (لرزش گیر)، فلاش LED و زوم اتوماتیک است. در قسمت جلوی این دوربین نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از قابلیت های دیگر این تلفن میتوان به سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از LTE، رم ۳ گیگابایتی، حافظه قابل ارتقا ۶۴ گیگابایتی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

BLU-Pure-XL BLU-Pure-XL6

BLU Pure XL تلفن قدرتمندی است که قیمت به نسبت پایین آن، این تلفن را به ارزان ترین تلفن با صفحه نمایش Quad HD تبدیل کرده است. بر اساس گفته های شرکت سازنده Pure XL تنها با پرداخت ۳۴۹ دلار در آمریکا در دستان شماست.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *