“It’s Not a Phone, It’s a Galaxy”: طعنه تبلیغاتی سامسونگ به اپل

“It’s Not a Phone, It’s a Galaxy”: طعنه تبلیغاتی سامسونگ به اپل
  • 1394/6/20
  • مجید جعفری
  • 0

پس از این که اپل مدل های جدید ۶s Plus و iPhone 6s را معرفی کرد، سامسونگ بلافاصله جمله ای را بر روی شبکه های تلویزیونی پخش کرد که طعنه ای به اپل برای نداشتن قابلیتی بود که مدتی است بر روی سری Galaxy سامسونگ وجود دارد.

جمله ی “It’s Not a Phone, It’s a Galaxy” که معنای تحت الفظی آن “این یک تلفن نیست، یک کهکشان است” میشود همان جمله ای بود که سامسونگ در تلویزیون پخش کرد. ظاهرا این جمله جوابی به شعار اپل یعنی “if it’s not an iPhone, it is not an iPhone” بوده است.شاید از معنای تحت الفظی آن مفهوم خاصی استنباط نشود اما اگر کمی دقت کنید خواهید فهمید که Phone در واقع همان آیفون و Galaxy نیز سری گلکسی تلفن های سامسونگ است. این بدین معناست که سامسونگ قصد داشته تلفن های خود را برتر از تلفن های ساخت اپل نشان دهد. اما ویژگی ای که به احتمال قوی سامسونگ قصد بزرگ نمایی آن را داشته، شارژ وایرلس بوده که تاکنون اپل از آن در هیچ یک از مدل های تلفن خود استفاده نکرده است. این نکته را فراموش نکنیم که علاوه بر Galaxy S6 edge Plus، مدل نت Galaxy Note5 نیز از Wireless Charging پشتیبانی میکند.

maxresdefault

شاید بسیاری از کاربران نیاز چندانی به این قابلیت نداشته باشند اما به نظر سامسونگ روی این قابلیت خود حساب ویژه ای باز کرده است. اگرچه مطمئنا کسی سامسونگ را تنها به خاطر وجود شارژ بی سیم به اپل ترجیح نخواهد داد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *