Galaxy S7 با تحولات فراوان در راه است!

Galaxy S7 با تحولات فراوان در راه است!
  • 1394/6/21
  • مجید جعفری
  • 0

Galaxy-S7-again-rumored-to-come-with-a-larger-screen-and-dual-camera-setupشایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از شروع کار سامسونگ بر روی برچمدار بعدی خود یعنی Galaxy S7 است. بنابر گفته های سامسونگ به لطف وجود تکنیک های جدید در مدیریت پروژه، طراحی و کار بر روی این مدل از ژانویه آغاز و به احتمال زیاد در اواخر فوریه نمونه اولیه آن رونمایی خواهد شد. شاید این تاریخ بسیار زود به نظر برسد اما لازم به ذکر است تقریبا یک سال از ورود S6 گذشته و دیگر وقت آن رسیده جای خود را به گلکسی بعدی بدهد.

پیش تر نیز اشاره کردیم که Galaxy S7 به همراه دو چیپست عرضه خواهد شد که یکی از آن ها Snapdragon 820 و دیگری چیپ اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos M1 است. البته سامسونگ اشاره کرده که مدل مجهز به چیب اختصاصی خود، تولید و عرضه بیشتری خواهد داشت. از منابعی خبر میرسد که S7 دارای صفحه نمایش بزگ تر و ۵٫۷ اینچی خواهد بود اما شایعات وجود دو پنل متفاوت ۵٫۸ و ۵٫۲ اینچی را تایید میکند. اگر شایعات مربوط به وجود دو صفحه نمایش حقیقت داشته باشد در کنار وجود دو چیب متفاوت شاهد تولید دو مدل کاملا متفاوت از S7 خواهیم بود.

TCM9518MD-dual-camera-sensor-Toshiba

شایعات پیرامون Galaxy S7 تنها به صفحه نمایش ختم نمیشود و به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد از دوربین های دوقلو در مدل بعدی گلکسی استفاده کند. این مدل از دوربین ها پیش از این بر روی HTC One M8 و Huawei Honor 6 Plus مشاهده شده بود. هم اکنون نیز اپل و سامسونگ در حال بررسی مزایای این دوربین ها هستند و سامسونگ نمونه ها اولیه این دوربین را آزمایش کرده است.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *