چه طور از سنسور اثر انگشت تلفن هوشمند خود برای لاگین سایت استفاده کنیم؟

چه طور از سنسور اثر انگشت تلفن هوشمند خود برای لاگین سایت استفاده کنیم؟
  • 1394/6/21
  • مجید جعفری
  • 0

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران کامپیوتر مخصوصا کسانی که استفاده زیادی از اینترنت دارند پیدا میکنند، به خاطر سپردن رمزهای بی شمار در سایت ها، وبلاگ ها، مسنجرها، ایمیل ها و … است. تکتولوژی به سرعت درحال پیشرفت است تا این کار را برای کاربران آسان و آسان تر کند.شاید یکی از سریع ترین و راحت ترین و هم چنین امن ترین راه ها برای حفظ اطلاعات و حریم شخصی استفاده از سنسورها اثر انگشتیست که به تازگی به دنیای تلفن های هوشمند رخنه کرده اند. متاسفانه این سنسورها از نظر پشتیبانی نرم افزاری آن چنان قوی نیستند و برای کارایی بهتر آن ها باید از برنامه های جانبی استفاده کرد.

در این مقاله را اپلیکیشن اندوریدی را معرفی خواهیم کرد که کار شما را برای ورود به صفحات شخصیتان در سایت های گوناگون تسهیل میکند. با گویا آی تی همراه باشید.

ابتدا برنامه LastPass را از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه نسخه رایگان و پرداختی دارد که برای شروع کار نسخه رایگان آن را نصب کنید.

Download-LastPass

پس از نصب برنامه باید به LastPass مجوزهای لازم را برای استفاده از سنسور اثرانگشت بدهید و این کار را باید در قسمت تنظیمات و بخش دسترسی ها انجام بدهید. البته این برنامه به صورت خودکار تنظیمات دسترسی را به شما نشان خواهد داد و شما باید آن را تایید کنید.

Fire-it-up

تصویر زیر اولین چیزیست که در شروع کار با برنامه خواهید دید. در این قسمت سایت هایی که اضافه کرده اید تا به کمک اثر انگشت وارد شوید نشان داده خواهد شد. برای افزودن سایت دکمه به اضافه را لمس کنید.

Add-some-login-details

در این قسمت اطلاعاتی از جمله آدرس سایت مورد نظر و نام کاربری و کلمه عبور را باید وارد کنید.

Enter-username-and-password

پس از اتمام کار دکمه مشخص شده در تصویر را لمس کنید.

Head-on-to-settings

سپس تنظیمات برنامه را باز کرده و وارد قسمت امنیت شوید.

Settings

این قسمت مهم ترین مرحله کار است. در پنجره ی باز شده تیک گزینه ی “Lock LastPass Automatically” را بزنید. سپس بررسی کنید که تمام تنظیماتی که دور آن ها علامت قرمز کشیده شده مطابقت داشته باشد. همچنین حتما باید تیک گزینه “Use Fingerprint to Unlock” زده شده باشد.

Make-it-safe

پس از طی این مراحل برای آزمایش به یکی از سایت های افزوده شده بروید. هنگامی که آدرس سایت بر روی مرورگر بارگذاری میشود LastPass به شما اعلام خواهد کرد که آیا تمایل دارید از اثر انگشت برای لاگین استفاده کنید. درصورت تایید و لمس سنسور، به سادگی وارد سایت خواهید شد.

Password-prompt

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *