سه اپلیکیشن برتر مدیریت فایل اندروید

سه اپلیکیشن برتر مدیریت فایل اندروید
  • 1394/6/23
  • مجید جعفری
  • 5

web_hi-res_iconدر بین سیستم عامل های موجود برای گجت های همراه به جرئت میتوان گفت که اندروید یکی از محبوب ترین آن هاست و مهمترین دلیل آن نیز متن باز یا OpenSource بودن آن میتواند باشد. سیستم عامل های متن باز مانند اندروید انعطاف بیش تری دارند بدین معنا که دسترسی کاربران به منابع اصلی سیستم از جمله حافظه بیش تر است. در این گونه سیستم عامل ها شما نه تنها قادر خواهید بود به تمام اطلاعات حافظه داخلی دسترسی داشته باشید بلکه در صورتی که دستگاه را Root کرده باشید به تمام اطلاعات سیستم عامل و پارتیشن ها نیز اجازه دسترسی پیدا خواهید کرد. برنامه و اپلیکیشن های بسیاری نیز برای میدریت هرچه بهتر این اطلاعات طراحی شده اند که سه نمونه از کاربردی ترین و قوی ترین آن ها در ادامه بررسی شده است.

Solid Explorer

یکی از کاربردی ترین و شاید جمع و جور ترین برنامه های مدیریت فابل Solid Explorer نام دارد. این برنامه بر اساس Google Material طراحی شده و این بدان معنی است که اگر از تم و قالب های اختصاصی اندروید راضی هستید این برنامه نیز به همان شکل و شمایل طراحی شده است. همچنین این نرم افزار قابلیت تطبیق با تم ها و رابط های گرافیکی مختلف را دارد و میتوانید مطابق با سلیقه خود آیکون ها و رنگ ها را شخصی سازی کنید. از دیگر ویژگی های جالب Solid وجود پلاگین های متفاوت مانند FTP و استفاده از کابل OTG است که در صورت نیاز میتوانید آن ها را دانلود کنید. لازم به ذکر است این برنامه تنها به مدت ۱۴ روز رایگان میباشد.

Solid-Explorer3

Solid-Explorer.jpg ۲

ES File Explorer

یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها برای مدیریت فایل ES File Explorer است که امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است. برای مثال این برنامه قابلیت مدیریت فایل های چند رسانه ای را دارد بدین معنا که پخش کننده های مخصوصی برای پخش صدا و فیلم دارد. علاوه بر این قابلیت های دیگر برنامه شامل پشتیبانی از Cloud، مدیریت اپلیکیشن ها، مدیریت از راه دور فایل ها از طریق کامپیوتر، سرور FTP، پشتیبانی از فایل های Zip و RAR، ابزار بکاپ گیری بدون نیاز به Root، قابلیت رمز گذاری، وجود سطل زباله، مدیریت Root و امکانات بسیار زیاد دیگر میشود که در کنار عرضه رایگان، این اپلیکیشن شاید به عنوان بهترین گزینه برای مدیریت فایل ها در اندروید باشد.

ES-File-Explorer2 ES-File-Explorer ۴

Astro File Manager

یکی دیگر از برنامه های جالب و سبک مدیریت فایل Astro File Manager است. این برنامه نیز مانند دیگر برنامه های معرفی شده تمام قابلیت ضروری از جمله مشاهده و مرتب سازی تمام فایل های صوتی، تصویری و … ابزار بکاپ گیری داخلی و Task Manager را دارا میباشد. علاوه بر این برنامه مجهز به آنالیزگر داخلی کارت حافظه است که میتواند اطلاعات بسیار دقیق از وضعیت فایل ها بر روی کارت حافظه به شما نشان دهد. این برنامه نیز رایگان عرضه شده است.

Astro-File-Manager.jpg Astro-File-Manager2 Astro-File-Manager4

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. ES File Explorer معرکه است هم به عنوان player‌ موزیک و ویدئو هست هم مدیریت فایل . و خیلی عالی اگه کار کردن با این نرم افزار رو یاد بگیری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *