HTC One A9 بنا به گزاراشات از پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ بهره خواهد برد

HTC One A9 بنا به گزاراشات از پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ بهره خواهد برد
  • 1394/6/25
  • مجتبی
  • 0

بنا به گزارشی که ازوی لو دهنده معروف Evleaks رسیده، مشخص شده که تلفن هوشمند HTC One A9 قرار است به پردازنده میان رده اسنپدراگون ۶۱۷ تجهیز گردد. انتظار داریم تا این دستگاه در پایان ماه میلادی جاری به صورت رسمی توسط کمپانی اچ تی سی معرفی شود که روز دقیق آن همزمان با معرفی تلفن هوشمند HTC Butterfly 3 یعنی ۲۹ سپتامبر خواهد بود.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات سخت افزاری محصول مورد اشاره صحبت کنیم بر اساس آنچه تا کنون مشخص گردیده، این گوشی از ۲ گیگابایت حافظ رم پردازشی بهره خواهد گرفت و فضای داخلی ذخیره سازی آن هم ۱۶ گیگابایت است که البته می توان آن را با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد. دوربین اصلی این محصول سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و نیز مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر است و دوربین جلویی آن هم ۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. صفحه نمایش گوشی مورد اشاره هم ۵ اینچی و با کیفیت ۱۰۸۰p است و از پنل AMOLED در تولید آن بهره گرفته شده. باتری HTC One A9 نیز ۲۱۵۰ میلی آمپرساعت است و نیز گفته شده که به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز خواهد بود.

هنوز هیچ خبری در مورد نسخه اندرویدی که قرار است به صورت پیشفرض بر روی این محصول نصب شود وجود ندارد ولی اوایل صبح امروز خبری منتشر شد که بیان می دارد احتمالا این دستگاه با اندروید Marshmallow همراه خواهد بود.

HTC One A9 هم مانند بسیاری دیگر از محصولات اچ تی سی بدنه ای از جنس فلز دارد و ضخامت آن نیز  میلی متر اعلام شده. انتظار می رود فروش عمومی تلفن هوشمند مورد اشاره از ماه نوامبر و در شش رنگ مختلف آغاز شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *