مهاجرت از اندروید به IOS به کمک اپ “Move to IOS”

مهاجرت از اندروید به IOS به کمک اپ “Move to IOS”
  • 1394/6/26
  • مجید جعفری
  • 0

Apples-Move-to-iOS-app-for-Android-now-available-in-Google-Playدر حالی که کاربران IOS بسیار مشتاقند تا جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی IOS 9 را امتحان کنند، اپل برای کاربران اندوریدی نیز چاره ای اندیشیده تا آن ها نیز بی نصیب نمانند. اپل اپلیکیشنی به نام Move to IOS منتشر کرده که به کاربران اندرویدی امکان مهاجرت به IOS همراه با تمام اطلاعات تلفن اندرویدی خود را میدهد. نگرانی اصلی کاربران برای تغییر سیستم عامل، از دست رفتن اطلاعات مهم است و تا زمانی که کاربر مطمئن نشود اطلاعاتش به سیستم جدید اننتقال پیدا خواهد کرد، دست به چنین کاری نمیزند. پیش از این نیز مایکروسافت چنین تدبیری برای کاربران اندوریدی ای که مشتاق بودند ویندوزی شوند اندیشیده بود که خب آن چنان موفقیت آمیز نبود.

بر طبق گفته های اپل تمام کاربران اندرویدی که از نسخه های ۴ به بالا استفاده میکنند، در صورتی که سیستم عامل مقصد IOS 9 است میتوانند از این برنامه استفاده کنند. شیوه کار با این اپ بسیار ساده است. کافیست Move to IOS را از Google Play دانلود کنید و آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب و قوانین برنامه را تایید کنید. اکنون قادر خواهید بود در هنگام نصب IOS 9، با انتخاب گزینه Move from Android و وارد کردن کد ساخته شده در دستگاه اندرویدی خود، تمام اطلاعات خود را منتقل کنید.

move-to-ios-11

move-to-ios-21move-to-ios-31

move-to-ios-4

اگر مراحل بالا را طی کنید دو دستگاه از طریق Wifi به یکدیگر متصل خواهند شد و قادر خواهید بود اطلاعاتی از جمله مخاطبان، پیام ها، تصاویر و فیلم ها، Bookmarkها، اکانت های ایمیل و برنامه های رایگان را منتقل کنید. اپل سعی کرده بیشتر برنامه های پولی را در لیست انتظار iTunes جمع آوری کند تا کاربران اندروید بتوانند دوباره آن ها را خریداری کنند. البته کسانی که مبلغ زیادی برای برنامه های اندرویدی خود پرداخت کرده اند مطمئنا تمایل چندانی برای IOSای شدن نخواهند داشت.

۱

Move-to-iOS

منبعPhonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *