پیشرفت بسکتبال را با Wilson Smart Basketball تجربه کنید

پیشرفت بسکتبال را با Wilson Smart Basketball تجربه کنید
  • 1394/6/29
  • مهیار سوری
  • 0

خیلی از ما عاشق بسکتبال هستیم، و گاهی اوقات NBA را هم دنبال می کنیم. اما به قول یکی از دوستان همه این ها در فیلم هاست! اما اگر خودتان بخواهید آن ها را یاد بگیرید چه راه سریعی در پیش دارید؟ بسکتبال بازی کردن خوب است یا دیدن؟ اگر می خواهید بازیکن بسکتبال بهتری، باشید پس با این نوشته از گویا آی تی همراه بمانید.

wlson-x-connected-basketball
شرکت های ورزشی چون Wilson همواره به دنبال پیشرفت صنایع ورزشی هستند. این شرکت در حال حاضر از یک بسکتبال هوشمند در سبک Wilson X پرده برداری کرده است. تکه های ورزشی هوشمند چیز جدیدی نیستند اما دیدن گزینه های جذاب همیشه کار را مهیج تر می کند!
این ویلسون ایکس با یک سنسور تعبیه شده همراه می شود و با سپاس از اپ iOS  همراه شده، و می تواند نوع پرتابی را که انجام می دهید، تشخیص دهد. این برنامه همچنین با حالت های متعددی از نمونه های پرتابی، حالت بازر بیتر همراه خواهد شد و حتی نویز ها و صدا هایی از منتقدین ورزش را نیز در خود دارد. این کار به شما حس بازی کردن در یک بازی واقعی را خواهد داد.
در کمال تعجب، این بازی نیازی به شارژ ندارد! (البته اگر دوام بیاورد!)، با توجه به ویلسون، این توپ به شما امکان پرتاب ۱۰۰,۰۰۰ توپ می دهد و به کمک اسکوربورد آن می توانید کار دوستان را نیز مشاهده کرده و شوت های تان را نیز به اشتراک بگذارید.
این گجت، ۱۹۹ دلار قیمت داشته و اندازه ۲۹٫۵ اینچی یا متوسط ۲۸٫۵ اینچی را داراست.
منبع: Ubergizmo
تصویر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *