اپلیکیشن آزمایشی اکس باکس ویندوز ۱۰ هم اکنون قابل دانلود است

اپلیکیشن آزمایشی اکس باکس ویندوز ۱۰ هم اکنون قابل دانلود است
  • 1394/6/29
  • مجتبی
  • 1

زمانیکه ویندوز ۱۰ به صورت رسمی در چند ماه قبل معرفی شد یکسری اپلیکیشن مرتبط به اکس باکس نیز در آن دیده می شد که شامل ویژگی هایی بود که باری بازیخورهای این کنسول مایکروسافت بسیار مفید بنظر می آیند. برخی از این موارد شامل اتاق های زنده بازی و لینک شدن به این اتاق ها بود. ویژگی هایی مانند لایسنس های چند پلتفرمه و استریم بازی های اکس باکس به رایانه و نیز چند بازیکنه انجام دادن بازی ها از اکس باکس لایو در اپلیکیشن جدید به عاریه گرفته شده اند. البته حالا این امکانات را در کنار تمامی قابلیت های ویندوز ۱۰ و به صورت یکپارچه خواهید داشت.

بسیاری ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارند که برخی از آن ها بزودی از راه خواهند رسید که همگی در مجموع باعث افزایش بسیار چشمگیر کارایی این سیستم سیستم عامل حتی در یک کنسول بازی خواهند شد. این ویژگی ها از دیروز با ارائه برنامه پیشفرض پیشنمایش اکس باکس برای برخی اعضا آغاز شد. با بروزرسانی یاد شده شما تجربه کاربری اکس باکس و ویندوز ۱۰ را در کنار یکدیگر خواهید دید و برخی از ویژگی های محبوب سیستم عامل های دسکتاپ را در یک کنسول بازی خواهید داشت.

هم اکنون برنامه یاد شده علاوه بر اعضا به صورت آزمایشی نیز آماده دانلود است. این اپلیکیشن برای بررسی ویژگی هایی که قرار است به زودی اضافه شوند ارائه شده و در واقع یک نسخه پیشنمایش برای برخی از اعضای خاص است. بخش Hub شبیه به اپلیکیشن کنونی اسک باکس برای ویندوز ۱۰ است اما از نظر پشتیبانی و اضافات دیگر ارتقاهایی را در این بخش شاهد هستیم.

برای دانلود این اپلیکیشن جدید می توانید به این لینک کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام و عرض خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم الان روی سیستم pc من ویندوز ۱۰ نصب شده و این اپلیکیشن برای ایکس باکس رو داره،من چجوری میتونم بازی های ایکس باکس رو اجرا کنم ؟ممنون از سایت بسیار خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *