پبل از اولین ساعت هوشمند صفحه گرد خود رونمایی کرد

پبل از اولین ساعت هوشمند صفحه گرد خود رونمایی کرد
  • 1394/7/2
  • مجتبی
  • 0

چند روز پیش بود که مطلبی در گویا آی تی منتشر کردیم مبنی بر معرفی احتمالی یک ساعت هوشمند صفحه گرد توسط شرکت Pebble که با یک شمارشگر معکوس در وب سایت این شرکت مشخص شده بود. بسیاری از حدس و گمان ها این بود که در تاریخ یاد شده شاهد یک بروزرسانی بسیار بزرگ در فریم ور نرم افزاری این شرکت باشیم، اما اطلاعاتی که اخیرا از منابع مختلف دریافت شده نشان می دهد که باید به همان خبری اطمینان کنیم که بیان می داشت Pebble از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. این همان اتفاقیست که امروز روی داد و افراد ساعت هوشمند صفحه گرد و جدید این شرکت را مشاهده کردند.

pebble-time-round-2-640x360

پبل اعلام کرده که این محصول جدید باریکتر و سبک تر از هر ساعت هوشمند دیگری است که تا کنون ساخته شده است. مانند همیشه صفحه گرد این ساعت از e-paper بوده و از نظر ظاهری بسیار خوب جلب توجه می کند و براحتی دسترسی کاربر را به کاربردهای مختلف این ساعت فراهم می سازد.

ساعت هوشمند جدید مورد بحث تنها ۲۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز فقط ۷/۵ میلی متر است و همانطور که گفتیم شرکت سازنده ادعا می کند این مشخصات باعث شده تا محصول جدیدش در بین ساعت های هوشمند صفحه گرد دنیا باریک ترین و سبک ترین مورد باشد.

گفتنی است که محصول مورد بحث در طرح ها و رنگ های مختلفی برای سلایق گوناگون آماده شده است و سایز بندهای آن هم از ۲۰ میلی متر تا ۱۳ میلی متر در دسترس مشتریان خواهد بود. افرادی که تمایل به خرید این ساعت هوشمند دارند قادر هستند تا بهترین طرح ممکن را برای خود برگزینند. افرادی هم که همیشه به دنبال یک محصول خاص هستند می توانند نوع رز طلایی این دستگاه را تهیه کنند ولی باید بدانید که این مدل فقط با بند ۱۴ میلی متری عرضه می شود.

pebble-time-round-4-640x360

پبل قول داده که باتری ساعت جدیدش بسیار خوب عمل می کند و به سرعت شارژ خواهد شد و یک روز کامل را فقط با ۱۵ دقیقه شارژ دوام می آورد. نکته جالب دیگر در مورد این محصول آن است که اینبار به صورت ضد آب بوده و حتی در زیر باران و رطوبت هم می توان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمود. محصول جدید مورد اشاره با قیمت ۲۴۹ دلار در وب سایت Pebble.com قابل سفارش است. بزودی این ساعت را می توانید در فروشگاه های خرده فروشی بزرگ و نام آشنایی چون آمازون، ای-بی و بست بای و تارگت هم تهیه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *