گردشگر ها؛ هر آن چه که یک گردشگر نیاز دارد…!

گردشگر ها؛ هر آن چه که یک گردشگر نیاز دارد…!
  • 1394/7/5
  • مهیار سوری
  • 0

 

انسان ذاتا موجود کنجکاوی است. دوست دارد قدم به طبیعت بگذارد؛ دریا های نیلی رنگ آرامش بخش، جنگل های بکر سرسبز که گاهی ارتفاع شان تا صد ها متر و هزاران هکتار مانند یک فرش گسترده می شود و قدم شما را خوشامد می گوید و طبیعتی که ورود شما را انتظار می کشد.
آدم ها دوست دارند جا های جدید را تجربه کنند، دیدنی ها را ببینند، شنیدنی ها را بشنوند، بوی رز های طبیعی را استشمام کنند؛ بدون هر گونه آلودگی، صدا های گوش خراش، استرس های غیر طبیعی و فشار هایی مفرط که امروزه به بخشی بزرگ از زندگیشان تبدیل شده است.

بله، زندگی ماشینی و یکنواخت انسان را خیلی خسته می کند و در این میان باید از فرصت ها استفاده کرد و به بهترین ها رسید. البته می دانم که رهایی از این ماجرا ها هیچ گاه تمام که نمی شود، هیچ بلکه زندگی چندین برابر نیز به آن خواهد افزود…
خیلـــــــــــــــــــی ادبـــــــی شد میدونــــــــــم! حالا باز خوبه ب ی  اد ب ی نشد! مثلا ما هم بلدیم از آرایه های ادبی استفاده کنیم =)))
اما باید در این میان استراحت، تفریح و به قول امروزی ها صفا سیتی را فراموش نکنیم! به قول شاعر زندگی روزمره خطرناکه روتین کشنده است. البته دور از جانتان اما حقیقت کافیست. (Coffee یا کافی؟! مسئله بقرنج تر شد که!!)

Capture_2015_09_27_22_01_46_968

باید دل رو به دریا زد. فرقی ندارد که یک مهندس کار کشته هستید یا یک سرمایه دار یا حتی یک فرد معمولی که اکنون میل به گشت و گذار و لذت بردن از زندگی دارد. باید تفریح جزء بخشی از زندگی تان باشد. اما این همه جا در دنیاست، کلی تفریح، مکان های دیدنی، گردشگری و … باید کدام یک را انتخاب کنیم؟
اول پاسخ بدید ببینم؟ آیا می خواید با یک جایی آشنا بشید که هم قیمت های خوبی داشته باشه، هم دایرکتوری کامل از همه جای دنیا و حتی هزاران جاذبه گردشگری ایران که خیلی هامون نمیشناسیم داشته باشه؟ نظرتون راجع به آخرین اطلاعات پرواز ها، تور های داخلی و خارجی، آشنایی با بهترین و شیک ترین هتل های دنیا، لیست کاملی از اختلاف پرواز و منطقه زمانی و … چیه؟! اگه بهتون بگم یکی بوده که به اکثر نقاط دنیا سفر کرده و اون ها رو به زبان شیرین فارسی نوشته چه طور؟! یا نه دلتون می خواد اون شخص/دستگاه/سایت/روبات/رئیس جمهور آمریکا (یعنی چه کسی می تونه باشه؟) یه جا رو براتون انتخاب کنه؟! تازه کلی ویژگی دیگه هم داشته باشه…
اگر به چنین سرویسی نیاز دارید تنها گردشگر ها برای شماست، فقط و فقط گردشگر ها، لیدیذ انت جندلمان فقط گردشگر ها!
این سایت، یک سایت جامع و پرکاربرده که می تواند هر نیاز و خواسته ای را براورده سازد.
برای شروع، Gardeshgarha را کلیک نمایید.

۱
هنگامی که سایت را باز می کنید اولین چیزی که به چشمتان می خورد، اینترفیس و رابط کاربری شیک و بسیار آسان آن است که دلتان را می رباید! نوار های افتادنی زیبا، رنگ های نشاط بخش، آیکن های شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی بهتر به دوستان. مطمئن باشید خود شما اولین نفر آن را به دوستان تان پیشنهاد می دهید! پس فعلا با گویا آی تی همراه باشید. مدیونید اگر فکر کنید ما ازش هزینه دریافت نمی کنیم ها!

۱) جاذبه های توریستی ایران و جهان

Capture_2015_09_27_22_02_16_114

اگر مسافرت می خواهید و دقیقا نمی دانید به کجا بروید می توانید با سعه صدر و حوصله کافی خط به خط مطالب با بهترین شیوه و با کیفیت ترین تصاویر به زبان فارسی را مطالعه کنید. این بخش تمامی نقاط محبوب گردشگری ایران و جهان را در بر می گیرد و با ۱ الی ۲ ساعت صرف وقت می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و حتی اگر به برخی نقاط سفر هم نکردید، با آن منطقه آشنایی کامل داشته باشید. البته در گوشه بالا و چپ سایت یک گزینه تصادفی وجود دارد که می تواند به صورت کاملا اتفاقی از میان صد ها آرتیکل سایت یکی را برایتان به نمایش بگذارد.

Capture_2015_09_27_22_07_46_82
۲) آشنایی با هتل ها

Capture_2015_09_27_23_11_41_510

پس از انتخاب نقطه گردشگری مناسب، زمان انتخاب یک نقطه مسکونی برای استراحت و سکونت موقت فرا می رسد. این سایت فکر این جا را هم کرده و بهترین هتل های داخلی و خارجی را متناسب با مکان و کشور موردنظر برای شما تهیه کرده است که این خدمت نیز راه را برای شما هموار می سازد.

۳) آژانس ها و جستجوی تور های مسافرتی

Capture_2015_09_27_21_59_12_305

اگر صبر زیادی دارید خدا خیرتان بدهد! هتل را انتخاب کنید، پرداخت ها را انجام دهید، پرواز هایتان را رزرو کنید و … اما نه اگر مثل بنده مشغله زیادی دارید و به چند روز استراحت اکتفا می کنید بهتر از آژانس های مسافرتی استفاده کنید که می تواند جایگزین مرحله دو شود. فهرستی از بهترین و نزدیک ترین آزانس های گردشگری نزدیک به محل سکونت شما همراه با آدرس و تلفن نیز وجود دارد که شما را برای بهترین سفر یاری می رساند.

۴) سفرنامه ها

Capture_2015_09_27_22_00_11_796

از جمله بهترین امکانات این سایت ارائه سفرنامه ها به صورت مفصل و کامل است که از دید یک توریست و گردشگر شما را با عکس هایی HD به نقاط مختلف دنیا می برد. لازم نیست حرفه ای باشید با خواندن مطالب گردشگر ها به یک حرفه ای تبدیل می شوید! اگر هم قصد رفتن به تورهای مسافرتی مثل تور ترکیه یا نه تور اروپا ، اروپا هم نه تور کیش ۹۵  و تور مشهد دارید حتما راهنما گردشگرها رو بخونید ، هتل هاش و راهنماشو و …

Capture_2015_09_27_22_00_43_9

۵) دیگر امکانات ویژه

Capture_2015_09_27_22_11_26_330

زمانی که می خواهید به یک مسافرت خوب بروید، باید ابزار خوبی هم داشته باشید؛ دانستن مسافت موردنظر، مدت زمان پرواز, اطلاع از آخرین زمان پرواز های داخلی و خارجی, امکان به اشتراک گزاری آسان و … از امکاناتی هستند که سایت گردشگر ها به رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

 

۶) فید

Capture_2015_09_27_23_16_46_299

فید یا خوراک یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های هر سایت است. شما می توانید به آسانی در سامانه فید گردشگر ها عضو شوید و جدیدترین و داغ ترین آفر ها را داشته باشید.

نتیجه گیری

با آمدن روش های مدرن راجع به همه چیز، باید برای مسافرت هم از روش های جدید استفاده کرد. دیگر نیازی نیست هر از چند گاهی به آزانس مسافرتی در آن سوی شهر مراجعه کنید یا حتی با آن ها تماس حاصل کنید. امروزه همه چیز، از آشنایی تا طلاق, چیز… آشنایی تا خرید سرویس با اینترنت در چند دقیقه انجام می شود و همانطور که عیان است چه حاجت به بیابان است (؟!) سایت گردشگر ها ( بانک اطلاعات تورهای مسافرتی ) با بهترین و مجرب ترین کادر مشاوره در هر نقطه از سفر همراه و دوست شما خواهد بود. فقط کافیه سوالات خود را در بخش نظرات سایت گردشگرها درج کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *