تلفن هوشمند Oukitel از K4000 که می تواند در برابر دریل هم مقاومت کند!

تلفن هوشمند Oukitel از K4000 که می تواند در برابر دریل هم مقاومت کند!
  • 1394/7/6
  • مجتبی
  • 0

اوایل این ماه بود که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تلفن هوشمندی با نام K4000 از شرکت Oukitel توانسته در برابر تستس ضربه های چکش بخوبی مقاومت کند و نیز به همین شکل در برابر ماشینی که از روی آن رد شده مقاوم بوده است. حالا نوبت به وسایل جدید دیگری رسیده که دریل از جمله آنهاست و این تلفن هوشمند باز هم توانسته در برابر این وسیله هم مقاومت کند.

با توجه به آنچه مشخص است مسلما دریل بکار رفته جنس محکمی داشته و بنظر می رسد هیچگونه تقبلی در کار نیست و حالا این دستگاه اولین محصولی است که توانسته در برابر چنین شرایطی مقاوم باشد.

همانطور که در تصویر بالا هم می توانید ببینید عکس در لحظه ای گرفته شده که فشار بر روی دستگاه توسط دریل وارد گشته است و حی پس از اتمام کار تلفن هوشمند یاد شده روشن شده و قابل استفاده بوده است.

K4000 هم اکنون ۱۱۹/۹۹ دلار قیمت گذاری شده و انتظار داریم تا در اوایل ماه کتبر سال میلادی جاری شاهد ارائه آن به مشتریان باشیم. Oukitel نیز تایید کرده که قیمت محصول مورد بحث ممنکن است در هفته های آخر اکتبر به ۱۳۹/۹۹ دلار هم بردس که این یعنی پیشنهاد ویژه خرید با قیمت کمتر فقط برای هفته اول وجود دارد و پس از آن قیمت گوشی به حالت عادی برگشته و افزایش خواهد یافت. برای چنین قیمتی و با چنین محصول قدرتمندی اما شما مشخصات فنی زیر را خواهید داشت:

اندازه این گوشی ۱۴۳ در ۷۰/۶ در ۱۱ میلیمتر است و از پردازنده MT6735p شرکت مدیاتک در آن استفاده شده که شامل چهار هسته Cortex A53 با فرکانس کاری یک گیگاهرتز می شود. باتری این محصول اما ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و نیز از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی می کند. سیستم عامل پیشفرض دستگاه نیز اندروید نسخه ۵/۱ است و صفحه نمایش آن هم ۵ اینچی و پنل بکار رفته در آن IPS LCD است و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. دوربین اصلی تلفن هوشمند K4000  مجهز به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. حافظه رم پردزاشی دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۱۶ گیگابایت است که البته می توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی ارتقا داد.

بنابه آنچه شرکت Oukitel در وب سایت رسمی خود بیان داشته، گوشی K4000 می تواند تا ۷ روز کاری معمولی را از نظر باتری دوام بیاورد و یا سه روز سنگین کاری شما را همراهی کند. اما حالا و به تازگی این بخش در وب سایت شرکت مورد اشاره دستخوش تغییراتی شده و اعلام شده که ۵ روز معمولی و یا ۲ روز کاری سنگین را می توانید بر روی باتری این محصول حساب کنید. این مورد البته چیزیست که باید منتظر ماند تا تست های بی ظرفانه و استاندارد باتری بر روی محصول مورد بحث انجام شود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *