در این بازی واقعا می میرید…!

در این بازی واقعا می میرید…!
  • 1394/7/9
  • مهیار سوری
  • 0

دقت کردید وقتی یک بازی رایانه ای رو انجام می دهید در حین آن چندین و چند بار کشته می شوید و مجددا دوباره بازی می کنید؟! اما بهتر نیست کمی طبیعی تر باشد؟ یک بازی رایانه ای حقیقی که هنگام مرگ باید از اول شروع کنید…

بازی هایی مثل Diablo هستند که در آن کاراکتر هایی سخت و قدرتمند وجود دارند که هنگامی که آن ها به قتل می رسند تمامی مالکیت و پروسه آن ها باقی می ماند اما امکان بازی مجدد وجود ندارد.

upsilon-circuit-640x400
اگر هم بخواهید دوباره بازی را انجام دهید باید یک شخصیت جدید را مجددا از اول ایجاد کرده و آموزش دهید. این یک بازی است که علاوه بر این که شخصیت شما از بین می رود اما بازی همچنان باقی می ماند. البته این بازی کاملا رایگان است و تنها چیزی که انگار هدف آن هاست وقت شماست.
این بازی یک نوع گیم پلی deathmatch دارد که دو تیم چهارنفره با یک دیگر به مبارزه می پردازند. هنگامی که در شروع بازی، افراد بسیاری جان خود را از دست می دهند، توسعه دهنده این بازی Calvin Goble امیدوار است افراد با دیدن گیم پلی و نحوه بازی راجع به ریسک ها و خطرات احتمالی احتیاط کنند.
با توجه به Goble، “آنچه من امیدوارم اتفاق بیافتد اینست که با شروع بازی افراد نسبت به جان خود و بیشتر زیستن فرد به فرد اهمیت فوق العاده ای نشان دهند، یک زندگی اهمیت فوق العاده ای می خواهد”.
این بازی در حال حاضر در گام های اولیه توسعه است؛ اگر می خواهید راجع به آن بیشتر بدانید به اینجا بروید
با گویا آی تی همراه باشید
منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *