تلفن هوشمند Galaxy Active Neo به صورت رسمی در ژاپن معرفی شد

تلفن هوشمند Galaxy Active Neo به صورت رسمی در ژاپن معرفی شد
  • 1394/7/10
  • مجتبی
  • 0

سامسونگ یک تلفن هوشمند لبه گرد دیگر را امروز معرفی کرد که Galaxy Active Neo نام دارد و البته فقط انحصارا برای ژاپن تولید شده است اما انتظار می رود تا چند ماه دیگر به صورت بین المللی در دسترس دیگر افراد سایر نقاط جهان نیز قرار بگیرد.

تلفن هوشمند یاد شده یک دستگاه میان رده محسوب می شود. صفحه نمایش این گوشی ۴/۵ اینچی بوده و کیفیت WVGA یا همان ۴۸۰p را ارائه میکند. چیپ در نظر گرفته شده برای این دستگاه اسنپدراگون ۴۱۰ است و شامل ۴ هسته ۱/۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 بوده و نیز چیپ گرافیکی Adreno 306 نیز در کنار آن وظیفه انجام امور گرافیکی را به عهده دارد. حافظه رم پردازشی این محصول نیز ۲ گیگابایت است.

Active Neo در پشت خود دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۱۶ گیگابایت است که می توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی ارتقا نیز داد. از نظر ارتباطی هم این محصول از شبکه های پر سرعت LTE پشتیبانی می کند. وای فای، بلوتوث و NFC از جمله دیگر راه های ارتباطی این گوشی هستند. سیستم عامل پیشفرض محصول مورد بحث نیز اندروید ۵/۱ است.

از آنجا که در نام این دستگاه کلمه Active بکار رفته گواهی IP68 را نیز دارد و بنابر این می توانید از این محصول در آب تا عمق ۱/۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه هم استفاده کنید. علاوه بر این گواهی MIL-STD-810G نیز برای گوشی مورد اشاره گرفته شده که این یعنی می تواند در آب دریا، آب های گل آلود و … نیز از آن استفاده کرد. از نظر ضربه نیز گوشی یاد شده تا حد زیادی در برابر انواع ضربات مقاوم است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۵۰ یورو است که با توجه به مشخصات آن معقول به نظر می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *