رپوتاژ آگهی – اپلیکیشن گاما، بهترین و آسانترین راه خرید کیف و کفش

رپوتاژ آگهی – اپلیکیشن گاما، بهترین و آسانترین راه خرید کیف و کفش
  • 1394/7/11
  • زهرا معبودی
  • 0

پوشاک از زمانهای دور برای انسانها اهمیتی خاص داشته است به گونه ای که بخشی از فرهنگ و تمدن ها انسانها محسوب می شود. در میان انواع پوشاک، کفش شما مهم ترین پوشاک شماست و در این موضوع اصلا تردید نداشته باشید. جمله ای قدیمی بیان می کند که پا، قلب دوم انسان است و امروزه با پیشرفت علم این جمله اثبات شده است. همین موضوع نیز اهمیت کفش به عنوان محافظی برای قلب دوم شما را تایید میکند.

داشتن چندین مدل مختلف کفش بر اساس موقعیت های مختلف یکی از اصولی است که علاوه بر محافظت از پا، به آراستگی شما نیز کمک می کند. با این وجود افراد به دلایل مختلف از یک کفش رسمی برای موقعیت های مختلف استفاده می کنند. شاید یکی از این دلایل عدم دسترسی آسان به مراکز خرید کفش و یا عدم تنوع محصولات می باشد، در ادامه به معرفی اپلیکیشن گاما می پردازیم که انتخاب و خرید کفش را نسبت به هر زمانی دیگر راحت کرده است.

unnamed

اپلیکیشن گاما تمرکز خود را بر روی کیف و کفش قرار داده است و کاربران پس از نصب اپلیکیشن می توانند متنوع ترین کیف و کفش ها از هزاران فروشنده کیف و کفش در سراسر ایران را جستجو و بی واسطه خریداری کنند. در واقع گاما خود فروشنده نیست بلکه به بهترین و آسانترین شکل خریداران و فروشندگان کیف و کفش را به هم معرفی می کند.

اپلیکیشن گاما در دو نسخه رایگان اندروید و آی او اس عرضه شده است.

unnamed

پس از ورود به اپلیکیشن گاما دسته بندی هایی مرتب برای هدایت سریع کاربران وجود دارد؛ برگزیده ها، تازه ها، آقایان، بانوان، کودکان و فروش عمده  دسته بندی های کلی در اپلیکیشن گاما می باشد. همچنین در داخل هر دسته بندی امکان فیلتر و مرتب سازی محصولات برای رسیدن سریع به محصولات مورد نیاز قرار گرفته است، برای مثال می توان فقط کفش های با یک رنگ و برند و کیفیت خاص در یک رنج مشخص قیمت را انتخاب کرد تا نیازی به دیدن همه مدلها نباشد.

unnamed (2)

در نمایش محصولات در هر دسته بندی علاوه بر عکس محصول، قیمت، تخفیف و اینکه آیا دارای ارسال رایگان می باشد قرار داده شده است تا گاما تجربه ی کاربری خوبی برای شما فراهم کرده باشد. پس از ورود به صفحه هر محصول جزییات ریز تر محصول به همراه اطلاعات فروشنده و سایر محصولات فروشنده نیز قرار گرفته است، به علاوه برای کمک به انتخاب و پرسیدن نظرات دوستان آیکون اشتراک گذاری محصول با عنوان “دوستم چی میگه؟” قرار داده شده است تا بتوانید نظرات دوستان خود را قبل از خرید بدانید.

unnamed (1)

 

کاربران گاما از طریق منویی کشویی فراهم شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند تا آخرین محصولات و حراجی ها را به راحتی دریافت کنند. در این منوی کشویی جستجو نیز قرار داده شده است که کاربران می توانند کلید واژه مورد نظر، نوع محصول (کیف یا کفش) و پس از انتخاب نوع محصول فیلترها تخصصی آن محصول و سایر موارد مورد نیاز را مشاهده کنند. در جستجو امکان مشاهده فروشگاههای یک شهر مشخص نیز فراهم شده است. در منوی کشویی نیز یک مورد بسیار مفید برای دانستن سایز پا فراهم شده است که به صورت تصویری برای دانستن سایز پا به شما آموزش می دهد.

unnamed (3)

 

برای دانلود گاما می توانید با مراجعه به سایت http://gama24.com و از طریق بازار، گوگل پلی، دانلود مستقیم برای اندروید و به زودی در اپ استور اقدام کنید.

همچنین برای ثبت فروشگاه کیف و کفش می بایست از طریق فرم قرار داده شده در سایت گاما اقدام کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *