LG V10: دو صفحه نمایش، دو دوربین سلفی

LG V10: دو صفحه نمایش، دو دوربین سلفی
  • 1394/7/11
  • مجید جعفری
  • 0

LG-V10-is-now-official-with-a-secondary-screen-dual-front-facing-cameras-and-a-manual-mode-for-videos.jpgچند روزی بیشتر از معرفی اولین تلفن هوشمند V ال جی نمی گذرد اما در همین مدت کم جنجال های بسیار زیادی بر پا کرده است. LG V10 با دو صفحه نمایش چسبیده به هم طراحی و تولید شده است. صفحه نمایش دوم این تلفن، یک صفحه نمایش نوار مانند در بالای پنل اصلیست. وظیفه این صفحه در هنگامی که تلفن خاموش است نمایش میزان باتری، آب و هوا، ساعت و تاریخ و در زمانی که صفحه روشن است نمایش میانبرها و برنامه های محبوب شماست. از مهمترین مزایای وجود چنین صفحه ای اعلام تماس ها، پیام ها یا هر نوتیفیکیشن دیگر بدون اختلال در تماشای فیلم یا بازی است. این صفحه میتواند با مصرف غیر قابل ملاحظه ی باتری، همیشه روشن بماند.

LG-V10-hands-on4

LG V10 مجهز به ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش جانبی است که قابلیت عکسبرداری با زاویه دید ۱۲۰ درجه را دارند. بر اساس الگوریتمی که LG برای تلفیق این دو تصویر طراحی کرده، کاربران قادر خواهند بود بدون جا به جا کردن دوربین تصاویر سلفی وسیع تری داشته باشند. به لطف وجود فناوری فیلم برداری Multi-Viewing این تلفن قادر است در آن واحد ۳ فیلم متفاوت از ۳ زاویه متفاوت تهیه کند. بعد از آن میتوانید تصمیم بگیرید کدام فیلم، فیلم اصلی شما خواهد بود.

Manual-Video-Mode.jpg

در مورد فیلم برداری V10 باید گفت این اولین تلفن هوشمندی است که قابلیت فیلم برداری دستی را دارد. بدین معنی که میتوانید در هنگام فیلم برداری تمام فاکتورهای مهم از جمله فریم بر ثانیه، سرعت شاتر، توازن سفیدی، OIS و فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین فیلم ها میتوانند با ۳ کیفیت FHD، HD و UD ضبط شوند. علاوه بر این قادر خواهید بود تصاویری با مقیاس استاندارد ۱۶:۹ تا مقیاس ۲۱:۹ بگیرید. V10 مجهز به یک ویرایشگر فیلم به نام Quick Video Editor برای ویرایش فیلم های گرفته شده و فیلتر Wind-Noise برای شفافیت بخشیدن به صدای ویدئوهاست.

Manual-Camera-Mode.jpg

V10 مجهز به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است که منجر به تولید تراکم پیکسلی ۵۱۳ ppi شده است. صفحه نمایش دوم، یک صفحه نمایش ۲٫۱ اینچی با وضوح ۱۶۰ در ۱۰۴۰ است که مانند برادر بزرگ تر خود ۵۱۳ ppi تراکم پیکسلی دارد. در درون این تلفن پردازنده ۶ هسته ای Snapdragon 808 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 418 قرار گرفته است. در کنار این، رم دستگاه از نوع LPDDR3 با ظرفیت ۴ گیگ و حافظه داخلی دارای ظرفیت ۶۴ گیگ می باشد. کسانی که به فضای بیشتری نیاز دارند میتوانند از اسلات microSD با پشتیبانی از ۲TB استفاده کنند.

به لطف وجود لنز f/1.8 با قابلیت تصویر برداری ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه، تصویر برداری در نور کم نیز میسر شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، وظیفه تامین انرژی V10 را بر عهده دارد. سیستم عامل پیش فرض این تلفن اندروید ۵٫۱٫۱ است. وزن این دستگاه در حدود ۱۹۲ گرم و ضخامت آن نیز حدود ۸٫۶ میلی متر اندازه گیری شده است. همچنین این تلفن از ۴G LTE، بلوتوث ۴٫۱، Wifi، NFC و USB 2 بهره مند است.

LG-V10-hands-on3

جنس بدنه V10 از استیل است که محافظ خوبی در برابر ضربه خوردن یا پرت شدن میباشد. همچنین این تلفن آزمایش پرتاب را با موفقیت پشت سر گذاشته و لازم نیست در هنگام گرفتن آن در دست احساس نگرانی بابت افتادن داشته باشید. همچنین بدنه مخصوص آن بگونه ای طراحی شده که مانع از خش برداشتن تلفن می شود.

LG-V10-hands-on2

قرار است LG V10 با رنگ بندی های متونع و منحصر به فرد، در همین ماه و در کره عرضه شود و مدت کوتاهی پس از آن وارد بازارهای آمریکا، چین، آسیا، خاور میانه و … خواهد شد. هنوز در رابطه با قیمت این تلفن اطلاعاتی در دست نیست.

LG-V10-is-introduced.jpg

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *