تلفن‌های هوشمند LG G3 و LG G4 احتمالا خیلی زود اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد

تلفن‌های هوشمند LG G3 و LG G4 احتمالا خیلی زود اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد
  • 1394/7/12
  • مجتبی
  • 0

برای افرادی که نمی توانند به این راحتی ها منتظر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو باشند یک خبر بسیار خوب داریم و آن هم در مورد ارائه بروزرسانی یاد شده برای دو مدل از گوشی های پرطرفدار دنیاست. پیش از این شاهد انتشار اخباری بودیم که خبر از ارائه نسخه جدید اندروید برای دستگاه های نکسوسی چون LG Nexus 5X و هوآوی نکسوس GP بودیم و حالا هم نوبت به محصولات خود ال جی رسیده.

همانطور که می دانید شرکت های مختلف نظیر اچ تی سی، سامسونگ و موتورولا هر کدام به نحوی شروع به انتشار لیست دستگاه ها و برنامه زمانبندی شده برای ارائه برزورسانی اندروید ۶ مارشمالو برای دستگاه های خود هستند و حالا هم ال جی خبر از ارائه زود هنگام آپدیت یاد شده به صورت OTA برای برخی مدل های تولیدی خود داده است.

برخ از اعتبار این خبر از طریق وب سایت کره‌ای این شرکت تامین شده که در آن مشخص گردیده تلفن هوشمند پرچمدار ال جی و نیز پرچمدار سال قبل آن یعنی G4 و G3 قرار است بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت کنند. در کنار این دو مدل اصلی مدل های دیگری چون F400S, F400K, and F400 به همراه L, و the LG G4 F500S, F500K, و F500L نیز در این لیست به چشم می خورند.

تاریخ ارائه بروزرسانی طبق آنچه تا کنون مشخص شد ۵ اکتبر سال میلادی جاریست که در صورت صحت داشتن می توان اعلام کرد ال جی قصد رکورد زنی در ارائه بروزرسانی اندروید برای محصولاتش را دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *