هم اکنون iOS 9 بر روی بیش از ۵۷ درصد آی-دیواس‌ها نصب شده است

هم اکنون iOS 9 بر روی بیش از ۵۷ درصد آی-دیواس‌ها نصب شده است
  • 1394/7/16
  • مجتبی
  • 0

با رسیدن به روزهای آخر ماه سپتامبر سال میلادی جاری نرخ بروزرسانی سیستم عامل دارندگان آی-دیوایس های اپل به iOS 9 حدودا ۳۵ درصد گزارش شده بود. این میزان در مقایسه با بازه مشابه و نسخه قبلی سیستم عامل موبایلی اپل رقم خوبی بشمار می رود. در هر صورت بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از iOS 9 هم که به صورت رسمی توسط اپل اعلام گشته، هم اکنون این نسخه از آی او اس بر روی بیش از ۵۷ درصد کل آی-دیوایس ها نصب شده است.

درحالیکه iOS 9 هر روز بیشتر و بیشتر توسط کاربران بر روی آی پدها و آیفون ها نصب می شود، اما این جهش ۲۰ درصدی در چنین بازه زمانی‌ای واقعا چشمگیر محسوب می شود. حدس زده می شود که بیشتر این درصد استفاده کنندگان از iOS 9 دارندگان دو گوشی جدید اپل یعنی iPhone 6s و iPhone 6s plus باشند زیرا این دو محصول از زمان عرضه همراه با iOS 9 به دست مشتریان رسیدند.

در حقیقت بر اساس آمار و ارقام قبلی اپل حدود ۱۳ میلیون دستگاه از این محصولات بفروش رفته و این فقط مرتبط به بازارهایی است که محصولات مورد اشاره به طور رسمی در آنها در دسترس مشتریان قرار گرفته است، بنابراین می توان انتظار داشت این عدد مقدار بیشتری از رقم یاد شده باشد چراکه آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس قطعا در بازارهای دیگری هم به طور غیر رسمی به فروش می رسند.

لازم به ذکر است که نسخه پیشین iOS یعنی نسخه ۸ در دوماه پس از عرضه اولیه توانسته بود به رقم ۵۸ درصد بروزرسانی توسط کاربران دست یابد و این در حالیست که iOS 9 در کمتر از یک ماه پس از انتشار هم اکنون بر روی بیش از ۵۷ درصد از کل آی- دیوایس ها نصب شده و در حال استفاده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *