تصاویردیگری از HTC One A9 فاش شد

تصاویردیگری از HTC One A9 فاش شد
  • 1394/7/19
  • مجید جعفری
  • 0

HTC One A9htc-one-a9-leak-11 بازهم به یکی از پرحاشیه ترین و پرجنجال ترین تلفن ها در ماه اخیر تبدیل شد. اگرچه همه منتظر عرضه A9 در تاریخ ۲۹ سپتامبر بودند اما One M9 plus به همراه دوربین ویژه و Butterfly 3 تنها مدل های معرفی شده در این تاریخ بودند. در جدیدترین شایعات مربوط به One A9، تصاویری بسیار دقیق از این تلفن لو رفته که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

با گویا آی تی همراه باشید

یکی از اصلی ترین منابع شایعات تلفن های هوشمند یعنی OnLeaks تصاویری به مراتب واضح تر از قبل از One A9 منتشر کرده است. این تصاویر، تصاویر گرفته شده با دوربین شخصی یا لو رفته توسط یکی از کارکنان شرکت سازنده نیستند و پیداست که میتوانند بسیار مستند و درست باشند.

htc-one-a9-leak-3

بر روی برخی از مدل های خاص One A9 نام AT&T حک شده که یعنی این شرکت، عرضه کننده این مدل های خاص خواهد بود. علاوه بر این به نظر می رسد این شرکت حس گر اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش قرار داده و اسلات های microSD که پیش از این قرار نبود بر روی این مدل های موجود باشد، در این تصویر وجود دارند.

بر اساس اطلاعات دیگری که از سوی آقای Evan Blass منتشر شده، A9 باید مجهز به Snapdragon 617، صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگ حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب، دوربین UltraPixel در جلو و ۲۱۵۰ میلی آمپر باتری باشد. البته شایعاتی که پیش ار این منتشر شده بود تلفنی قدرتمند تر را تایید میکرد.

htc-one-a9-leak-3زمان عرضه HTC One A9 آن چنان هم دور نیست و امیدواریم با عرضه این مدل باری از دوش شایعه پراکنان برداشته شود. با توجه به امکانات سخت افزاری، این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه های کسانی باشد که به دنبال گوشی زیبا و مقرون به صرفه هستند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *