اپل مدل های جدید Magic Keyboard، Magic Trackpad 2 و Magic Mouse 2 را معرفی می کند

اپل مدل های جدید Magic Keyboard، Magic Trackpad 2 و Magic Mouse 2 را معرفی می کند
  • 1394/7/21
  • مجید جعفری
  • 2

شرکت اپل در کنار معرفی مدل های جدید iMac چند مدل از ابزارهای جانبی خود را نیز رونمایی کرده است. این ابزارها عبارت اند از Magic Keyboard، Magic Trackpad 2 و Magic Mouse 2. در ادامه نگاهی کلی به این دستگاه ها خواهیم انداخت.

Magic Keyboard مدل پیشرفته تر صفحه کلید بی سیم اپل است که تفاوت اصلی آن با مدل قبلی وجود باتری قابل شارژ بر روی مدل Magic است. این باتری به کمک پورت Lightning موجود در پشت صفحه کلید شارژ می شود. جالب این جاست که اپل ادعا کرده این باتری می تواند یک ماه یا بیشتر بر اساس فعالیت کاربر انرژی تولید کند. همچنین اپل برای بهبود تجربه کار با این صفحه کلید دکمه ها را به مکانیزم قیچی (Scissor) مانند برای فشردن و رها کردن طراحی کرده است.

index

با کمی دقت میتوان فهمید اپل صفحه کلید متفاوت تری نسبت به آن چه بر روی MacBook های جدید بوده طراحی کرده چرا که این کیبوردها نتوانسته اند آن طور که باید رضایت کاربران را جلب کنند. قیمت Magic Keyboard در حدود ۹۹ دلار اعلام شده است.

gsmarena_0012

دستگاه دیگری که اپل معرفی کرده است Trackpad 2 نام دارد. این دستگاه چیزی شبیه به تاچ پد لپ تاب هاست و می تواند تمام وظایف تاچ پد را انجام دهد.

gsmarena_002

Trackpad 2 نیز مجهز به یک باتری قابل شارژ شده است. این مدل از تکنولوژی های جدیدی مانند Force Touch نیز پشتیبانی می کند و بنابراین می توانید با OS X تعامل بهتری داشته باشید. ابعاد این مدل ۳۰ درصد بزرگ تر از مدل قبلی است. همچنین مجهز به صفحه ی شیشه ایست که در به طور کامل سطح خارجی آن را پوشانده و می توان گفت که صفحه ی لمسی آن مرزی ندارد. قیمت این Trackpad در حدود ۱۲۹ دلار است.

gsmarena_003

Magic Mouse سومین دستگاهی است که همراه با مک بوک ها معرفی شد. این موس نیز بدون شک دارای باتری قابل شارژ است. این مدل نیز مجهز به پورت Lightning شده ولی متاسفانه در زیر آن تعبیه شده است. این بدان معناست که در هنگام شارژ نمی توانید از موس جادویی خود استفاده کنید. این مدل نسبت به مدل های پیشین سبک تر شده و روان تر بر روی سطوح حرکت می کند. قیمت این موس نیز در حدود ۷۹ دلار خواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *