عرضه Nexus 5X و Nexus 6P در هندوستان

عرضه Nexus 5X و Nexus 6P در هندوستان
  • 1394/7/22
  • مجید جعفری
  • 1

بالاخره گوگل کنفرانس خبری خود را برای اعلام قیمت مدل های جدید نکسوز یعنی Nexus 6P و Nexus 5X در هندوستان برگزار کرد. پس از این کنفرانس، گوگل پیش فروش مدل های نکسوز را کلید زد.

گوگل برای فروش ۵X و ۶P از دو فروشگاه بزرگ اینترنتی یعنی Amazon و Flipkart کمک گرفته است. علاوه بر این فروشگاه های بسیاری را در سرتاسر این کشور دایر کرده تا مشتریان بتوانند به صورت آفلاین نیز این دو مدل را تهیه کنند.

nexus-6p-first-look-aa-14-of-23-840x473

Google-Nexus-5-black-aa-3-645x362

در رابطه با قیمت ۵X باید گفت مدل ۱۶ گیگابایتی این تلفن با قیمت ۳۱٫۹۰۰ روپیه یا ۴۹۰ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۳۵٫۹۰۰ روپیه یا ۵۵۲ دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت ها از قیمت های اعلام شده در آمریکا بیش تر ولی از آن طرف از قیمت اعلام شده در انگلستان و اروپا کمتر هستند.

قیمت ۶P نیز که دارای دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است به ترتیب در حدود ۳۹٫۹۹ و ۴۲٫۹۹ یا به عبارتی ۶۱۵ و ۶۶۱ دلار اعلام شده است.

گوگل برای آن دسته از کاربرانی که به شدت مشتاق اند تا مدل های Nexus 5X و Nexus 6P را خریداری کنند تدابیر خاصی در نظر گرفته است. بر طبق گفته های گوگل مشتریانی که ۵X را پیش فروش کنند از یک هدست بلوتوث و امکان تعویض رایگان صفحه نمایش بهره مند خواهند شد. همچنین اگر مدل ۶P را در Flipkart پیش فروش کنند یک کروم کست و اگر آفلاین خریداری کنند یک بلندگو بلوتوثی هدیه می گیرند.

گوگل اعلام کرده است که این دو مدل تلفن در تاریخ ۲۱ اکتبر روانه بازار می شوند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *