نسخه تحت وب گوگل پلی بروزرسانی شد

نسخه تحت وب گوگل پلی بروزرسانی شد
  • 1394/7/25
  • مجتبی
  • 2

 

گوگل به تازگی رابط کاربری وب سایت گوگل پلی را بروزرسانی کرده است. این تغییر در طراحی فقط بر روی صفحات محصولات تمرکز دارد و بیشتر از هر چیزی این بخش است که دچار باز طراحی گشته.

اگر حالا بر روی هر یک از آیتم های وب سایت کلیک کنید، همانند عملی را می بینید که در رابط کاربری اپلیکیشن گوگل پلی در این حالت روی می دهد. ستونی که با کلیک بر روی هر آیتم قابل مشاهده است کمی با کناره ها فاصله دارد. این مورد فقط برای زمانی است که  بخش اپلیکیشن های مشابه در کنار صفحه برای‌تان نمایش یابد. با اینکه شاید این تغییر چندان بزرگ محسوب نشود اما باعث می گردد تا احساس فضای باز بیشتری را داشته باشید. گوگل همچنن دکمه +۱ را به پایین انتقال داده و در واقع آن را به راهی مبدل ساخته که یک کاربر با کلیک بر روی آن اپلیکیشن مورد نظر را بتواند به دیگران ینز پیشنهاد دهد، اما برای این عمل باید احتمالا به اکانت گوگل خود وارد شده باشید.

در کل اگر بخواهیم به تغییرات یاد شده نگاه کنیم، می توان گفت تغییر بزرگ و چشمگیری در طرح رابط کاربری رخ نداده بخصوص برای افرادی که از صفحه نمایش هایی با سایز عریض برای مشاهده گوگل پلی استفاده می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. گوگل بی خود و بی جهت به کاربران ایرانیش ظلم میکنه . تحریم فروشگاه گوگل بیخودترین تحریمه . اگر گوگل پلی همه جوره ایران رو ساپورت میکرد مجبور نبودیم از برنامه مسخره ی بازار استفاده کنیم . واقعا حیف

    1. دوست عزیز من هیچ وقت از هیچ جا غیر از گوگل استور برنامه نمیگیرم و برای دور زدن کافیه قیلترشکن رو روشن کنید بعد پلی استور خودتون رو کلیر دیتا کنید و بعد که با قیلتر شکن وارد شوید میبینید تحریم هارو دور زدید. اگه نت خیلی خوب دارید همیشه نیاز به قیلتر شکن ندارید.
      امیدوارم مفید بوده باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *