Huawei G7 Plus با بدنه تمام فلز رسما معرفی شد

Huawei G7 Plus با بدنه تمام فلز رسما معرفی شد
  • 1394/8/17
  • مجید جعفری
  • 0

هوآوی یکی دیگر از سری تلفن های میان رده G خود را معرفی کرد. این تلفن که G7 Plus نام دارد، مدل ارتقا یافته ای از Ascend G7 ایست که سال پیش منتشر شد.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری G7 Plus باید گفت این تلفن دارای یک پنل ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰P است که توسط یک صفحه گوریلا گلاس ۲٫۵ بعدی محافظت می شود. علاوه بر این یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دو فلاش LED و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویر برداری سلفی برای آن در نظر گرفته شده است. چیپستی که در درون G7 Plus تعبیه شده، چیپ Snapdragon 617 با ۸ هسته ی ۱٫۵ گیگاهرتزی و ۳ گیگابایت رم است. حافظه ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از دو سیم کارت در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

gsmarena_002

سیستم عامل پیش فرض G7 Plus نسخه ۵٫۱ اندروید در کنار رابط کاربری EMUI 3.1 است. ۹۰ درصد بدنه این تلفن از فلز ساخته شده، و تنها چند قطعه پلاستیکی در پشت آن برای مخفی نگه داشتن آنتن ها به چشم می خورد. چنین بدنه ای با ابعاد ۱۵۲٫۵ در ۷۶٫۵ در ۷٫۵ تنها منجر به تولید ۱۶۷ گرم وزن برای G7 Plus شده است.

هوآوی وعده داده که آپدیت اندروید مارشملو را تا ماه فوریه سال آینده برای این گوشی منتشر می کند. در حال حاضر G7 Plus تنها در تایلند و با قیمت ۳۳۰ دلار منتشر شده که بدون شک در آینده نزدیک وارد بازارهای دیگر کشورها نیز می شود.

منیع: Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *