آیا فبلت Huawei P9 به چیپست جدید Kirin 950 مجهز خواهد شد؟

آیا فبلت Huawei P9 به چیپست جدید Kirin 950 مجهز خواهد شد؟
  • 1394/8/19
  • مجید جعفری
  • 0

Huawei-P9-Max-specs-appear-on-AnTuTu-revealing-Kirin-950-SoC-inside.jpgمدتی است هوآوی فعالیت های خود را در بخش تلفن های هوشمند متمرکز کرده و پس از عرضه Mate S و Nexus 6P و مدل Mate 8 که ۲۶ نوامبر معرفی خواهد شد، اکنون خبر رسیده باید شاهد ورود Huawei P9 به بازار در آینده نزدیک باشیم.

بر اساس آزمایشاتی که AnTuTu بر روی P9 50S یا همان P9 انجام داده، به نظر می رسد این مدل یک فبلت مجهز به صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۴۸۶ppi است. مهم تر از همه این فبلت از جدیدترین چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 950 بهره می برد. این چیپست یک پردازنده ۸ هسته ای، ۴ گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی Mali-T880 را در خود جای داده است. حافظه داخلی، ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد و اندروید ۶ نیز به طور پیش فرض این فبلت را سرپا نگه می دارد.

Trip-through-the-AnTuTu-benchmark-test-reveals-specs-for-Huawei-P9-Max.jpg

امتیازی که P9 در آزمایش AnTuTu کسب کرد، ۷۳٫۷۵۹ بود که ۱۶٫۸۲۲ امتیاز آن به گرافیک سه بعدی این دستگاه تعلق دارد. البته باید گفت که امتیازات P9 به طور کل پایین تر از Meizu Pro 5ای است که از چیپست Exynos 7420 با پردازنده ۸ هسته ای و پردازش گر گرافیکی Mali-T760 MP8 ابهره مند است.Huawei-P9-Max-with-Kirin-950-on-left-Meizu-Pro-5-with-Exynos-7420-on-the-right.jpg

در حال حاضر قدم بعدی که P9 باید تا ورود به بازار بردارد دریافت گواهی نامه ی TENAA است که دریافت آن نیز مدت زیادی طول نخواهد کشید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *