مدل های قدیمی تر Lumia چه زمانی ویندوز ۱۰ را خواهند چشید؟

مدل های قدیمی تر Lumia چه زمانی ویندوز ۱۰ را خواهند چشید؟
  • 1394/8/19
  • مجید جعفری
  • 0

پس از این که مایکروسافت وعده داد تلفن های Lumia 950 و Lumia 950 XL و همچنین Lumia 550 را با ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد، به نظر می رسد اکنون نوبت به دیگر تلفن های این شرکت رسیده تا از این سیستم عامل بهره مند شوند. دلیل این که مایکروسافت این چنین به انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ برای مدل های سطح پایین تر خود توجه کرده، درخواست زیاد کاربران برای ارتقا از ویندوز ۸٫۱ بوده چرا که این نسخه مشکلات فراوانی داشته است.

پیش از اعلام تاریخ دقیق عرضه این آپدیت، احتمال می رفت ویندوز ۱۰ در ماه دسامبر برای این تلفن ها عرضه شود اما خوشبختانه ابهامات در مورد این آپدیت با اخباری که مایکروسافت اعلام کرده، بر طرف شده است.

gsmarena_001

بر این اساس باید منتظر انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ برای مدل های ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۴۰، ۷۳۵ و ۸۰۰ در تاریخ ۱۴ دسامبر باشیم. مدل های دیگر مانند ۵۲۰، ۵۳۲، ۶۲۵، ۷۲۰، ۸۲۰، ۹۲۰، ۹۲۵، ۹۳۰، ۱۰۲۰ و ۱۳۲۰ کمی دیرتر و در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۱۶ به این سیستم عامل آپدیت خواهند شد.

گفتنی است این آپدیت مخصوص مدل هایی است که توسط Orange Poland فروخته شده اند اما انتظار نمی رود تاریخ عرضه آپدیت ویندوز ۱۰ برای دیگر مدل های فروخته شده در نقاط مختلف دنیا چندان تفاوتی داشته باشد.

منبع: Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *