ریپورتاژ آگهی – راست چین فروشگاه فروش قالب و افزونه

ریپورتاژ آگهی – راست چین فروشگاه فروش قالب و افزونه
  • 1394/8/24
  • گویا آی تی
  • 0

 

با گذشت سه سال از آغاز فعالیت وب سایت راست چین کمتر کسی از طراحان و برنامه نویسان وب پیدا میشود که از خدمات متنوع این سرویس اشتراک گذاری محصولات آماده ی تحت وب استفاده نکرده باشد.
تحولی که راست چین در حوزه ی طراحی وب سایت پدید آورد، بی شک یک شکوفایی و رونق عظیم در صنعت برنامه نویسی و طراحی در کشور ایجاد کرده است، به گونه ای که دیگر اندک وب سایتی با طراحی ابتدایی می توان یافت، وب مستر های امروزی تنها با انتخاب یک قالب وردپرس، جوملا، اپن کارت و … میتوانند حرفه ای ترین وب سایت را بدون داشتن دانش برنامه نویسی راه اندازی نمایند.

در راست چین شما میتواند بیش از هزار محصول حرفه ای فارسی با بالاترین کیفیت و معتبرترین پشتیبانی دریافت نمایید، فرقی نمیکند چه کسب و کاری دارید و چه ایده ای را میخواهید به صورت آنلاین پیاده کنید، شرکت ، فروشگاه آنلاین ، گالری و یا مزون لباس ، سایت شخصی ، بنگاه مشاوره املاک، هتل، رستوران و یا حتی وب سایت تخفیف گروهی! همه و همه در راست چین به صورت آماده فراهم شده است. فقط کافیست انتخاب کنید…

شگفتی آفرین دنیای امروز طراحی وب ایران برای شما یک کسب و کار بی نظیر خلق کرده، صدها طراح وب در حال حاضر در راست چین به عرضه ی محصولات خود پرداخته اند، هزاران وب مستر و شرکت های فعال در زمینه طراحی از خدمات بی نظیر راست چین استفاده کرده اند، محصول دلخواه خود را خریدند، درموردش نقد نوشته اند و به کیفیت آن رای داده اند.

تنها فروشگاه قانونی قالب و افزونه

امروز راست چین پا را فراتر از کشور عزیزمان گذاشته و در حال تعامل با شرکت های مطرح دنیا می باشد تا بتواند طیف جدیدی از خدمات خود را به هم وطنان عزیزمان عرضه نماید و در اولین قدم افتخار داریم اعلام نماییم ، توسعه دهندگان وب سایت راست چین توانسته اند برای اولین بار راه حلی ارائه نمایند که بتوان با رعایت کامل قوانین کپی رایت بین المللی، محصولات بومی شده را به ایرانیان عزیز ارائه نمود.

نکته ای که قبل از شرح این موضوع می بایست از آن مطلع باشید این است که طبق قوانین کپی رایت بین المللی و مجوز هایی که از طرف شرکت های طراح در زمینه ی برنامه نویسی وب صادر میشود، هر گونه فروش و عرضه محصولات از جمله قالب و افزونه های آماده، بدون اجازه ی رسمی ناشر و طراح آن را غیری مجاز می داند و این موضوع حتی با خرید Regular License و Extended License نیز صادق است. که متاسفانه شاهد هستیم تمام فروشگاه های  ایرانی که اقدام به عرضه ی محصولات خارجی می نمایند این موضوع را نقض نموده اند و کسب و کار مشتریان خود را به خطر انداخته اند.

ما این امکان را در راست چین فراهم کرده ایم که طراحانی که در راست چین فعالیت دارند بتوانند به جای عرضه قالب و افزونه های خارجی که کپی رایت آن رعایت نشده، تنها بسته ی فارسی ساز خود را به صورت مستقل طراحی و به فروش برسانند این رویکرد در دو مرحله انجام خواهد شد:

۱- دریافت محصول اورجینال به صورت مستقیم از سایت مرجع

۲- تهیه و فعال سازی پکیج فارسی ساز از وب سایت راست چین

نهایت امر محصولی کاملا فارسی با طراحی استاندارد خواهیم داشت که هم توسط وب سایت مرجع و هم توسط تیم فارسی ساز، پشتیبانی و بروز رسانی خواهد شد…

امتیازان این رویکرد راست چین:

  • وب مستر های ایرانی به دلیل استفاده از محصولاتی اورجینال دچار مشکلات نقض حقوق کپی رایت و تبعات آن نخواهند شد.
  • امینت وب سایت ها به دلیل استفاده نکردن از قالب های نال شده به خطر نخواهند افتاد
  • به روز رسانی های کلیه محصولات به دلیل حمایت مستقیم شرکت طراح به صورت روتین انجام میگیرد.
  • برای طراحان ایرانی این امکان وجود خواهد داشت که برای محصولی که تولید می کنند لایسنس مجزا تعریف نمایند و تمام حقوق خود را در صورت نقض و انتشار غیر مجار این پکیچ از طریق مراجع قانونی پیگیری نمایند.

نمونه ای از این گروه محصولات را میتوانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:

http://www.rtl-theme.com/divi-multi-purpose-wordpress-theme

لازم به ذکر است تمامی مستندات و روش های ساخت پکیج های فارسی ساز و راهنمای ساخت API  جهت تنظیم بخش لایسنس محصولات در پروفایل کاربری طراحان راست چین درج گردیده است.

راست چین حامی طراحان ایران

برای طراحان و شرکت های برنامه نویسی وب، زیر گروه مجزایی با عنوان محصولات ایرانی تعریف گردیده که شامل چند صد محصول اختصاصی فارسی می باشد. طراحان مستقل ایرانی در این مجموعه شناخته میشوند ، کیفیت کارشان سنجیده خواهد شد و میتوانند به عنوان Freelancer فعالیت نمایند.
ساز و کار فعالیت در وب سایت راست چین به گونه ای بنا شده که طراحان توانمندی های خود را در رقابت آزاد، آزمایش و مقایسه کنند. با سلیقه ی مخاطبین خود پیش روند و بازار های هدف را تصاحب کنند.

Rtl-theme.com_Banner

کسب درآمد

راست چین برای تمامی افراد فعال در زمینه وب برنامه های مدونی تدارک دیده است. اگر شما طراح وب نباشید می توانید از سایت راست چین درآمد کسب کنید! کافیست در سایت ما ثبت نام کنید و به صفحه بازاریابی ما سری بزنید و با قرار دادن لینک بازاریابی راست چین در وبلاگ یا وب سایت شخصی خود ۱۰% از فروش هر محصول را به جیب بزنید!

در پایان از تمامی تیم ها و شرکت های طراحی به خاطر بیان دیدگاه و پیشنهاد های سازنده تشکر و قدردانی می نماییم. از جناب مهندس مطهری نیا که ایده پرداز بخش فارسی ساز بودند، تیم مدیریتی و مهندسی راست چین، شرکت رایانیک اسپادانا، شرکت فناوری اطلاعات راست چین، گروه طراحی نسیم و شرکت توسعه فناوری نیکان کمال تشکر و قدردانی داریم.

تیم توسعه  Rtl-theme.com

دیدگاه خود را وارد کنید