۱۱ هدیه ویژه برای کاربران اندرویدی ( ویژه کریسمس)

۱۱ هدیه ویژه برای کاربران اندرویدی ( ویژه کریسمس)
  • 1394/9/10
  • مهیار سوری
  • 0

android-user-gifts-644x250

روز به روز به تعداد کاربران اندرویدی اضافه می شود و در این بین تبلت و گوشی های هوشمند طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهند.

با نزدیک شدن به کریسمس، عده ای مشتاقند تا به دوستانشان هدیه بدهند و به دنبال ایده هایی برای خرید هدیه و کادو تولد هستند. در این مطلب می خواهیم هدایایی را به شما معرفی کنیم که با دستگاه های اندرویدی به خوبی کار می کنند و می توانید آنها را به دوستانتان هدیه دهید. پس در ادامه همراه ما باشید.

کروم کست ( ۳۵ دلار)

chromecast

کروم کست دستگاهی است که به تلویزیون شما متصل می شود و اجازه می دهد که داده های کامپیوتر و تلفن های همراه را به آن ارسال کرده و در تلویزیون مشاهده کنید. ممکن است که در ابتدا تمایلی به خرید این وسیله نداشته باشید اما اگر یک بار از آن استفاده کنید، متوجه می شود که چقدر کار با آن لذت بخش است.

کروم کست در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد، اما به تازگی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده است که بیشتر شکل ظاهری آن را تحت شعاع قرار داده.

در طراحی جدید این دستگاه کوچکتر شده، رنگ های جذاب تری به آن اضافه شده و کابل آن نیز طوری طراحی شده تا به صورت بهتری به تلویزیون متصل شود.

کار های متنوعی با این دستگاه می توان انجام داد. ویدئو های یوتیوب را می توان از طریق کامپیوتر در تلویزیون مشاهده کرد، به سرویس موسیقی گوگل پلی متصل شد و همچنین بدون استفاده از کابل HTMI ویدئو های نتفیکس را تماشا کرد.

کروم کست را می توانید به طور مستقیم از گوگل خریداری کنید و اگر این امکان وجود ندارد با کمی جستجو در بازار این مورد را می  توانید یافت کنید.

کارت های هدیه گوگل پلی ( ۱۰، ۲۵ و یا ۵۰ دلاری)

google-play-gift-card

کارت های هدیه گوگل پلی نیز از هدایایی است که می توان به سرعت تهیه کرد و به دوستان هدیه داد. کارت های هدیه گوگل را در بازار های کشورمان هم می توانید یافت کنید.

با این کارت ها می توانید بازی و یا سایر خدمات گوگل که رایگان نیستند را استفاده کنید و لذت ببرید.

باتری اسکترنال ( حدود ۳۵ دلار)

satechi-battery

طیف بسیار گسترده ای از باتری های اکسترنال در بازار وجود دارد که می توانید در طیف گسترده ای از قیمت ها آنها را خریداری کنید. یکی از مدل های معروف  Satechi 10,000mAh است که دارای یک اندازه مناسب و معقول است و با قیمت ۳۵ دلار می توان آن را از آمازون خریداری کرد.

این باتری قابل حمل دارای دو پورت USB  می باشد و می توانید همزمان گوشی و تبلت خود را شارژ کنید. ظرفیت این باتری اکسترنال ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است و از آنجایی که باتری های گوشی های هوشمند به طور متوسط بیت ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر می باشند می توانید چند بار آنها را شارژ کنید. طراحی این دستگاه نیز چشم نواز است و می توان به راحتی آن را در یک جیب حمل کرد.

دسته های بازی ( از ۱۷ دلار)

moga-hero-power

یکی دیگر از گزینه هایی که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و برای بسیاری از طیف های سنی می توان تهیه کرد، یک دسته بازی است.

یکی از مناسبترین گزینه های بازار دسته بازی موگا است. این دسته بازی تمام چیزهایی که برای یک گیمر حرفه ای لازم است را دارد. از جمله دو اهرم چرخشی، یک دی پد و یک شولدر باتن.

وب سایت رسمی این دسته اعلام کرده است که با ۱۰۰+ بازی این دسته هماهنگ است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازنده این دسته مراجعه کنید.

این دسته می تواند به صورت بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شود اما در صورت لزوم یک کابل رابط دارد که می توانید با استفاده از باتری ۱۸۰۰ میلی آمپری آن گوشی خود را شارژ کنید.

موگا همچنین مدل پرو پاور را از همین سری به فروش می رساند. این دسته بزرگتر از مدل قبلی می باشد و برای دست های بزرگتر طراحی شده و قیمت ان نیز دوبرابر می باشد.

هر دو دسته بازی می توانند به بزرگترین گوشی های هوشمند متصل شوند و حتی اگر مایل باشید می توانید آن ها را به تبلت ها نیز متصل کنید.

اسپیکر قابل حمل ( از ۱۵ دلار)

portable-speaker

اسپیکر های معمولی یک گوشی هوشمند به اندازه ای قوی نیستند تا بتوانند حس یک موسیقی واقعی را به ما القا کنند  در این موارد بهترین گزینه خرید یک اسپیکر پرتابل می باشد که قیمت چندان زیادی هم ندارد.

ما در اینجا به بررسی اسپیکر پرتابل Inateck MercuryBox می پردازیم که ۴۲ دلار هم قیمت دارد. از ویژگی های این اسپیکر می توان به صدای قدرتمند آن و همچنین ضد آب بودن آن اشاره کرد.

این اسپیکر پرتابل بدنه ی آلومینیومی دارد و مجهز به بلوتوث ۴٫۰ می باشد و با ۱۵ ساعت زمان پخش می تواند به هر گوشی هوشمندی از جمله آیفون ۶ , ۶S ، آیپد، گوشی های سامسونگ، اچ تی سی، گوگل و سایر برند ها متصل شود.

شاید قیمت ۴۲ دلاری این اسپیکر برای بعضی از کاربران مناسب نباشد و مایل باشند که نسخه ی ارزان تری را خریداری کنند. برای این دسته از کاربران ما اسپیکر پرتابل XBOOM را پیشنهاد می کنیم. این اسپیکر از صدای خوبی برخوردار است و نیاز کاربران را برطرف می کند.

گوگل کاردبورد(۱۰دلار)

google-cardboard

یکی از بهترین و ارزان ترین هدیه هایی که می توانید در این روزها به دوستانتان هدیه دهید، بی شک گوگل کاردبورد است.

گوگل کاردبورد تنها از مقوا و تعدادی لنز و آهن ربا تشکیل شده است و به سادگی سر هم می شود. با استفاده از یک گوشی اندرویدی می توانید واقعیت مجازی را برای خود تداعی کنید و در بازی های واقعیت مجازی سیر کنید.

گوگل کاردبورد را می توانید به راحتی در بازار های تهران یافت کنید و یک هدست واقعیت مجازی شیک و باکلاس داشته باشید.

ساعت های هوشمند اندرویدی( از ۱۵۰ دلار)

lg-g-watch-urbane

Android Wear نسخه ای از سیستم عامل اندروید است که به طور خاص برای ساعت های هوشمند ساخته شده است و با این سیستم عامل می توانید به خوبی با دستگاه های اندرویدی تعامل و ارتباط داشته باشید. می توانید به موسیقی گوش دهید، پیام ها را چک کنید، از گوگل سوال بپرسید و در جابجایی هایتان به راحتی از گوگل مپ استفاده کنید و مسیر دلخواه تان را پیدا کنید. این ها برنامه های بسیار عالی هستند که در این سیستم عامل وجود دارند.

گزینه های فوق العاده و متنوعی به همراه ساعت های هوشمند اندروید ویر می آید اما باید ببینید که واقعا از یک ساعت هوشمند چه انتظاری دارید.

Asus Zenwatch 2 در حال حاضر در بازار ۱۵۰ دلار قیمت دارد و در فروشگاه گوگل به فروش می رسد. قیمت ۱۵۰ دلاری آن برای یک ساعت هوشمند مناسب است هرچند که شاید بعضی از کاربران صفحه نمایش مربع شکل این دستگاه را نپسندند.

اما اگر مایل باشید که پول بیشتری را خرج کنید می توانید به سرغ ساعت هوشمند LG G Watch بروید که قیمت واقعی ان ۳۵۰ دلار است اما هم اکنون می توانید با قیمت ۲۴۰ دلار آن را از سایت آمازون خریداری کنید.

تگ های (NFC 12 دلار)

nfc-tags

NFC مخفف عبارت ارتباط میدانی نزدیک است که اساسا اجازه می دهد که تلفن هوشمند با توجه به برچسب موجود کار خاصی را انجام دهد.

شما می توانید یک بسته از تگ های NFC را از بازار خریداری کنید و با توجه به اینکه قیمت آنها بالا نیست می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد. با استفاده از تگ های NFC می توان کار های بسیار خلاقانه ای انجام داد. مثلا می توان در محل خواب شما یک تگ NFC قرار داد که گوشی را در حالت بی صدا قرار می دهد و یا اینکه در خودرو شما یک تگ NFC می تواند باعث فعال شدن حالت خودرو گوشی هوشمند شما شود. البته برای خاموش و روشن کردن وای فای نیز می توانید از آن استفاده کنید.

تگ های NFC بسیار ارزان هستند و می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و یا به صورت اینترنتی و از سایت آمازون آنها را سفارش دهید. قیمت یک بسته ۱۰ تایی از آنها ۱۲ دلار است.

هدفون با قیمت مناسب ( ۲۵ دلار)

cheaper-headphones

اگر قصد خرید یک هدفون خوب را در بازار دارید، می دانید که باید بازار را زیر و رو کنید تا یک هدفون معقول با قیمت مناسب را پیدا کنید. اما اینکار بسیار گیج کننده است و کار ساده ای نیست.

خوشبختانه ما در این پست گزینه ای را به شما معرفی می کنیم که قیمت مناسبی دارد و علاوه بر آن از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. البته با کمی گشت در بازار هدفون های یکبار مصرف ۱۰ دلاری را هم می توانید پیدا کنید، اما ما در اینجا کیفیت هم به اندازه ی قیمت برای ما مهم است و یک هدفون ۲۵ دلاری به نام ActionPie را به شما معرفی می کنیم.  این هدفون in-ear در سایت امازون به فروش می رسد و همراه آن یک میکروفون هم هست که می توان برای برقراری تماس های تلفنی از آن استفاده کرد.

برای عاشقان موسیقی نیز یک پیشنهاد داریم. پیشنهاد ما هدفون Sennheiser است که تمام نیاز های شما را برطرف می کند. این هدفون هم با دو سال گارانتی عرضه می شود و فقط دقت کنید که به اشتباه نسخه ی ios آن را خریداری نکنید.

کارت MicroSD ( از ۲۵ دلار)

microsd-card

کارت های میکرو اس دی را هم می توان به عنوان یک هدیه رایج در بین گیک ها به حساب آورد. اما مانند خرید هدفون، خرید یک کارت میکرو اس دی هم می تواند مشکل باشد اما ما مثل همیشه این کار را برای شما آسان کرده ایم.

اول مطمئمن شوید فردی که می خواهد این هدیه را دریافت کند یک دستگاه با اسلات کارت میکرو اس دی مانند گوشی و تبلت داشته باشید. به محض اینکه مطمئن شدید می توانید به سراغ کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی سن دیسک بروید که در سایت آمازون با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رود.

کارت حافظه مدل SanDisk Ultra 64GB microSDXC UHS-I یکی از بهترین ها در نوع خود به شمار می رود و همراه آن یک آداپتور ها در رنگ های قرمز و خاکستری به همراه یک بسته بندی استاندارد عرضه می شود.

این محصول در حال حاظر با گارانتی در سایت آمازون با قیمت ۱۷٫۹۵ دلار به فروش می رسد.

برای آن دست از کاربرانی که گوشی های هوشمند شان از کارت حافظه های بزرگتر مانند میکرو اس دی های ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کنند، ما کارت حافظه ی ۶۴GB SanDisk MicroSD  را پیشنهاد می کنیم که در سایت آمازون با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد.

شارژر بیسیم ( از ۱۳ دلار)

wireless-charger-2

شارژر های بیسیم بسیار جذاب هستند و استفاده از آنها هم بسیار لذت بخش. برای اینکه یکی از این شارژر های بیسیم را خریداری کنید باید دستگاه شما قابلیت پشتیبانی از این شارژر ها را داشته باشید.

بعد از اینکه مطمئن شدید طرف مقابل دستگاهی دارد که از شارژر بیسیم پشتیبانی می کند می توانید دست به کار شوید و یکی از این شارژر های بیسیم را خریداری کنید. این شارژر های بیسیم ارزان قیمت هستند و هم در بازار های داخلی کشورمان یافت می شوند و هم می توانید با شروع قیمت از ۱۳ دلار آنها را از سایت آمازون دریافت کنید. یکی از مدل های مناسب و ارزان قیمت، مدل JETech است که در سایت آمازون یافت می شود.

ما به عنوان یکی از کاربران خوره اندروید اگر روزی یکی از این هدیه را دریافت کنیم بسیار خوشحال می شویم و حال می کنیم! مطمئن باشید شما هم با خرید و هدیه دادن یکی از این موارد به دوستان تان می توانید آنها را بسیار خوشحال کنید.

در ضمن در قسمت نظرات به ما بگویید که چه چیزی را باید به این لیست اضافه کنیم.

منبع : MakeUseOf

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *