۳ اپلیکیشن برتر عیب یابی اندروید

۳ اپلیکیشن برتر عیب یابی اندروید
  • 1394/9/10
  • مجید جعفری
  • 0

۴-free-apps-to-test-your-Android-phones-hardware.jpgمطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید از عملکرد صحیح سخت افزار تلفن یا تبلت اندرویدی خود مطلع شوید اما ابزار مناسب با آن را دست نداشته اید. گاهی اوقات نیز دستگاه شما دچار مشکل می شود و شما نمی دانید این مشکل مربوط به کدام قطعه سخت افزاری است. این جاست که اپلیکیشن های مخصوصی برای بررسی دقیق سخت افزار دستگاه وارد بازار می شوند. این برنامه ها به کمک سنسور های مختلفی که در گجت شما تعبیه شده، عملکرد بسیاری از قطعات سخت افزاری مانند باتری، صفحه نمایش و … را گزارش می کنند. در این مقاله نیز ۳ اپلیکیشن برتر عیب یابی را برای دستگاه های اندرویدی معرفی می کنیم.

AnTuTu Tester

AnTuTu Tester اپلیکیشنی است که توسط شرکت بزرگ AnTuTu برای کنترل عملکرد دستگاه های اندرویدی تولید شده است. این برنامه می تواند باتری تلفن شما را طی یک آزمایش چند ساعته به طور دقیق بررسی کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا امتیار باتری خود را با دیگر تلفن ها مقایسه کنید. علاوه بر این می توانید به کمک این برنامه LCD، Multi Touch، رنگ محیط کاربری و … را نیز آزمایش کنید.

AnTuTu-Tester.jpg

Phone Doctor Plus

Doctor Plus یکی از قوی ترین برنامه تست تلفن است که بیش از ۲۵ تست مختلف از جمله تست ۳G، ۴G، Bluetooth، GPS، CPU، حافظه های داخلی و … را در اختیار شما می گذارد. گفتنی است این برنامه برای IOS نیز منتشر شده و دارای رابط کاربری بسیار دوست داشتنی است.

Phone-Doctor-Plus.jpg

Phone Tester

Phone Tester یکی دیگر از برنامه های محبوب تست گجت های همراه است که بسیاری از تست های اپلیکیشن های قبلی را شامل می شود و دارای تست های منحصر به فرد خود نیز می شود. نکته مهم در مورد این برنامه پشتیبانی آن از اندروید ۶ یا Marshmallow است.

Phone-Tester.jpg

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *