بروزرسانی نسخه ۱۰۵۸۶/۶۳ ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت منتشر شد

بروزرسانی نسخه ۱۰۵۸۶/۶۳ ویندوز ۱۰ موبایل توسط مایکروسافت منتشر شد
  • 1394/10/19
  • مجتبی
  • 0

در فضل تعطیلات مایکروسافت نسخه های جدیدی از سیستم عامل موبایلی خود یعنی ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرده اما، این شرکت اعلام نموده که آپدیت های اصلی و بهتر در سال جدید میلادی منتشر خواهند شد. امروز اولین بروزرسانی در این بخش از ردموندی ها منتشر شده که فعلا مخصوص به کسانی است که در برنامه ویندوز اینسایدر شرکت کرده اند.

ویندوز ۱۰ موبایل از هم اکنون در دسترس کاربران windows insider است و شماره نسخه این بروزرسانی ۱۰۵۸۶٫۶۳ است. دنیل روبینو مدیر مرکزی ویندوز اولین کسی بود که این خبر را اعلام کرد. درهر صورت اما مایکروسافت در اینباره تا به این لحظه هیچ جزئیات بیشتری را اعلام ننموده و مشخص نیست که بهبودهایی در این نسخه اعمال گشته است.

از آنجا که بر اساس شماره نسخه بروزرسانی مورد بحث تنها یکسری از اعداد تغییر داشته اند می توان انتظار داشت این آپدیت یک بروزرسانی جزئی باشد که بیشتر بر رفع باگ ها و مشکلات تمرکز داشته تا اضافه شدن امکانات.

اعلام شده که این آپدیت طی روزهای آینده به مرور در دسترس تمام کاربران ویندوز اینسایدر قرار خواهد گرفت. بنابر این اگر تا به این لحظه شما هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرد اید ابتدا اطمینان حاصل کنید که در برنامه windows insider عضو هستید. در غیر این صورت باید کمی بیشتر صبر کنید تا نسخه عمومی این بروزرسانی منتشر گردد.

بنا به گفته منابع مختلف احتمالا در نسخه  ۱۰۵۸۶٫۶۳ شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید نیز خواهیم بود. همچنین بر اساس آنچه گفته شد مشخص شده که بیشتر کاری که بر روی این آپدیت انجام شده بر رفع باگ ها و مشکلات نرم افزاری بوده است.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *