LG سال پیش ۶۰ میلیون اسمارت فون به فروش رساند!

LG سال پیش ۶۰ میلیون اسمارت فون به فروش رساند!
  • 1394/11/7
  • مجید جعفری
  • 0

بالاخره LG آمار مالی و فروش خود را در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. بر طبق این اطلاعات این کمپانی در بازه ی زمانی اکتبر تا دسامبر توانست ۱۵٫۳ میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند. بنابراین فروش کلی LG در سال ۲۰۱۵ چیزی در حدود ۵۹٫۷ میلیون دستگاه می شود که نسبت به فروش ۵۹٫۱ میلیون دستگاهی در سال ۲۰۱۴ رشد ناچیزی را به خود دیده است.

نزدیک به ۱۱ میلیون دستگاه از بین ۱۵٫۳ میلیون دستگاهی که LG به فروش رساند مدل های LTE بودند و این اولین باری است که آمار فروش این مدل تلفن های هوشمند LG در سه ماهه ای از مرز ۱۰ میلیون دستگاه می گذرد.

LG اعلام کرده که درآمد حاصل از فروش این تعداد دستگاه در این سه ماه حدود ۳٫۲۶ میلیارد دلار بوده است. اگرچه این درآمد نسبت به سال پیش ۰٫۴ درصد کاهش پیدا کرده اما به لطف فروش نسبتا بالای پرچمدار این شرکت یعنی V10 در آمریکای شمالی، این مبلغ نسبت به ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۵ حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

gsmarena_001

در مجموع باید گفت زیان خالص LG در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۱۱۷ میلیون دلار بوده است که نسبت به بازه مشابه سال پیش که حدود ۲۰۵٫۶ میلیون دلار بود کاهش پیدا کرده است. البته باید گفت سود خالص این شرکت نیز در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۴۹٫۱ میلیارد وان (واحد پول کره) بوده که این میزان نیز نسبت به سال پیش حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *