عرضه گلکسی نوت ۶ برای اولین بار در انگلستان؛ گلکسی S7 Edge+ لغو شد

عرضه گلکسی نوت ۶ برای اولین بار در انگلستان؛ گلکسی S7 Edge+ لغو شد
  • 1394/11/17
  • مجتبی
  • 0

سال گذشته سامسونگ با مشتریان خشمگین و عصبانی علاقمند به سری نوت این شرکت در اروپا مواجه شد چرا که گلکسی نوت ۵ به صورت رسمی برای این افراد عرضه نشد و خبر آن را هم در گویا آی تی به اطلاع شما رساندیم. به دلیلی مشابه با مورد فوق، سامسونگ تصمیم گرفته که فقط گلکسی اس ۶ اج پلاس باید ابتدا در اروپا به فروش برسد. درحالی که گلکسی نوت ۵ نیز پس از گوشی یاد شده در دسترس مشتریان خواهد بود و واضح است که بسیاری از این خریداران که طرفدار نوت ۵ هستند شاید تمایلی به خرید یک گوشی بدون قلم با لبه های خمیده نباشند.

حالا جای شگفتی بسیاری دارد که بنظر می رسد سامسونگ قصد دارد این اشتباه خود را جبران کند. اگر گزارشات جدید صخت داشته باشند، این شرکت کره ای داستان گلکسی نوت ۵ را دیگر تکرار نخواهد کرد و در عوض استراتژی پرچمدار جدید سری فبلت های نوت سامسونگ دقیقا به صورتی عرضه خواهند شد که عکس اشتباه شرکت یاد شده رخ دهد. آنظور که گفته شده در برخی منابع نام کشور انگلستان به چشم می خورد که بنا به گفته سامسونگ گلکسی نوت ۶ ابتدا در این کشور عرضه خواهد شد و این در حالیست که گلکسی اس ۷ اج احتمالا رنگ معرفی در این کشور را به چشم نخواهد دید.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

احتمال اینکه قضیه ای مشابه با آنچه تصمیم جدید سامسونگ است، در سایر بخش های اروپا نیز رخ دهد وجود دارد. اطلاعاتی که از یک منبع بسیار نزدیک به شبکه های انگلیسی بدست امده این موضوع را تایید کرده. اینکه چرا غول کره ای دنیا تکنولوژی تصمیم به چنین استراتژی ای گرفته قطعا به این دلیل است که مجددا هوادارن سری نوت خوشحال و راضی باشند و اتفاقی که سال گذشته رخ داد جبران شود. فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس در انگلستان بسیار نا امید کننده بود که احتمالا همین دلیلی شده تا نسل جدید این گوشی دیگر در کشور یاد شده عرضه نگردد.

گلکسی نوت ۶ در ماه آگوست سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. گلکسی اس ۷ نیز با صفحه نمایش ۵/۱ اینچی و نیز اس ۷ اج با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی هم در ۲۱ فوریه و در خلال نمایشگاه سالانه MWC در بارسلونای اسپانیا معرفی خواهند شد که بنا به گرفته منبع این خبر سامسونگ قصد دارد فروش این محصولات را بلافاصله پس از معرفی آغاز کند.

خوشبختانه از آنجا که هنوز زمان زیادی تا عرضه نوت ۶ داریم می توان امیدوار بود که اتفاقات دیگری نیز در مورد این محصول روی دهد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *