تصویر اصلی HTC One M10 فاش شد

تصویر اصلی HTC One M10 فاش شد
  • 1394/11/19
  • مجید جعفری
  • 0

HTC اعلام کرده پرچمدار بعدی این شرکت یعنی HTC One M10 در اواخر این ماه، در کنفرانسی خارج از نمایشگاه MWC 2016 اسپانیا معرفی خواهد شد. این در حالی است که رقبای اصلی این تلفن یعنی LG G5 و Samsung Galaxy S7 در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.

تاکنون شایعات بسیار زیادی در مورد این گوشی در اینترنت پخش شده است. این اواخر نیز تصویر دیگری منتشر شده که گفته می شود تصویر اصلی این تلفن است. این تصویر پرده از اسرار زیادی در مورد طراحی M10 بر می دارد.

بر اساس تصویر منتشر شده، M10 چند تفاوت اصلی با دیگر تلفن های سری M دارد. اولین تفاوت که مهمترین نیز به حساب می رود اضافه شدن دکمه Home است که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می کند. تفاوت بعدی حذف لوگوی HTC از قسمت جلوی تلفن است که ظاهرا به پشت دستگاه منتقل شده است. دکمه ی پاور نیز که در مدل های M همیشه در بالای تلفن قرار می گرفت اکنون به همراه دکمه های صدا در سمت راست جای گرفته است. در کنار این ها باید گفت وجه تشابه اصلی M10 با دیگر تلفن های سری M اچ تی سی استفاده از بدنه آلومینیومی خوش دست است.

HTC M10 از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی Super AMOLED استفاده می کند. در کنار این چیپست به کار رفته روی این تلفن مدل Snapdragon 820 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا با microSD است. گفته می شود M10 با نسخه ۶٫۰٫۱ اندروید وارد بازار شود.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *