Vibe P1 Turbo: تلفن هوشمند جدید لنوو با قابلیت شارژ سریع

Vibe P1 Turbo: تلفن هوشمند جدید لنوو با قابلیت شارژ سریع
  • 1394/11/23
  • مجید جعفری
  • 0

مدتی پیش لنوو تلفن هوشمندی را با نام Vibe P1 معرفی کرد که به دلیل بهره مندی از باتری بسیار قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. اکنون این شرکت چینی مدل دیگری با عنوان Turbo را از این تلفن طراحی کرده که گفته می شود به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز شده است. بنابراین می توان گفت Vibe P1 Turbo یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال تلفنی با عمر باتری بسیار بالا می گردند.

در کنار این ها باید گفت دیگر پردازنده ی هشت هسته ای ۶۴ بیت Snapdragon 617 را بر روی P1 Turbo نمی بینم و این یعنی Turbo آن چنان هم سریع نخواهد بود. البته دوربین ارتقا یافته ۱۶ مگاپیکسلی و رم بهبود یافته ۳ گیگابایتی به جای ۲ گیگابایتی از برتری های P1 Turbo نسبت P1 هستند. البته برخی منابع اعلام کرده اند که P1 Turbo با همان رم ۲ گیگ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد.

همان طور که گفته شد P1 Turbo از Quick Charge 2.0 بهره مند است و این یعنی دو سوم از ظرفیت باتری در کمتر از یک ساعت و نیم شارژ می شود. همچنین این تلفن قابلیت شارژ معکوس نیز دارد و می تواند دیگر دستگاه های قابل اتصال با این تلفن را شارژ کند. دیگر مشخصاتی که برای P1 Turbo تایید شده اند شامل صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی full-HD، سنسور اثرانگشت، بلوتوث نسخه ۴ و NFC می شوند.

ظاهرا P1 Turbo در یک مدل ۳۲ گیگابایتی دو سیم کارته تولید خواهد شد و قیمت آن حدود ۲۹۵ دلار تخمین زده شده است.

منیع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *