ریپورتاژ آگهی – ۳ هتل لوکس در تهران

ریپورتاژ آگهی –  ۳ هتل لوکس در تهران
  • 1394/11/29
  • گویا آی تی
  • 0
hotel-620x400

هتل های لوکس تهران

تهران چه دارد که دل کندن از آن برای خیلی از پایتخت نشین ها سخت است؟ چرا طرح برج میلاد را که نماد تهران است روی لباس جوان های تهرانی می بینیم؟ مگر همه از دود و ترافیک و شلوغی اش نمی نالند؟ پس دلیل این محبوبیت چیست؟ تجربه ی هرکس از بازدید از پایتخت منحصر به فرد است. اینجا سعی داریم بهترین های پایتخت را به شما معرفی کنیم. با بازدید از این جاذبه ها، تهران با همه ی دود و دم و شلوغی، خودش را توی دلتان جا می کند.

اقامت در تهران

از خوبی های سفر به تهران این است که همیشه هر اقامت گاهی که دوست داشته باشید می توانید از بین تعداد زیادی هتل و مسافرخانه در کلاس های مختلف و در نقاط مختلف، انتخاب کنید.

تهران پُر است از انواع هتل های لوکس و ۵ ستاره، هتل های درجه یک و شیک، هتل های مقرون به صرفه، هتل هایی که دسترسی خوبی به نقاط اصلی شهر دارند و…

اگر تصمیم گرفتید به تهران سفر کنید، بهتر است که قبل از آن برای شب هایی که می خواهید در تهران بمانید برنامه ریزی کنید و برای رزرو هتل از بین هتل های گوناگونی که هستند، بهترین آن ها را برای خودتان رزرو کنید.

از نظر بسیاری از مسافران تهران این ۳، بهترین هتل های تهران هستند. بیایید ببینیم چه ویژگی هایی دارند!

هتل پارسیان استقلال

همان هتل رویال هیلتون که بعدا نامش به پارسیان استقلال تغییر کرده است.

parsianesteghlalهتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال که بیش از ۵ دهه قدمت دارد و بزرگترین هتل در میان هتل های ۵ ستاره تهران می باشد. امکاناتی که این هتل دارد را کمتر از یک هتل ایرانی انتظار داریم (!)، از زمین تنیس، سالن استخر، اسپا و مجموعه ورزشی بگیرید تا انواع و اقسام مراکز خرید و رستوران و کافه و… که در این هتل قرار دارند، همه و همه تنها بخشی از امکاناتی ست که هتل پارسیان استقلال در اختیار شما مسافران قرار می دهد.

هتل اسپیناس پالاس

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس در میدان بهرود سعادت آباد قرار دارد.

این هتل که از جمله مجلل ترین هتل های تازه تاسیس تهران می باشد خبر افتتاحش در تهران به سرعت در رسانه ها با عنوان بزرگترین هتل ایران منتشر شد.

espinasلابی هتل اسپیناس پالاس

در حال حاضر هتل اسپیناس پالاس به یکی از محبوب ترین مقاصد اقامتی تهران تبدیل شده است.

پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین نقاط تهران قرار دارد و دارای اماناتی فراتر از یک هتل ۵ ستاره معمولی می باشد.

سابقا نام این هتل مجلل و معروف، هتل هایت بوده است که قدیمی های قبل از انقلاب بیشتر با این نام آشنا هستند.

parsianazadihotelهتل پارسیان آزادی

طراحی زیبا و مدرن دکوراسیون داخلی این هتل به شدت در میان طرفداران خاص خودش محبوب بوده و توانسته به یکی از جذاب ترین مراکز اقامتی تهران تبدیل شود

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *