اندروید ۶ مارشمالو برای دارندگان گلکسی نوت ۵ در آسیا عرضه شد

اندروید ۶ مارشمالو برای دارندگان گلکسی نوت ۵ در آسیا عرضه شد
  • 1394/11/30
  • مجتبی
  • 0

اوایل این ماه گزارشی منتشر شد که طی آن مشخص شده بود دارندگان گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ به زودی اندروید ۶ مارشمالو را برای دستگاه خود دریافت خواهند کرد. خبر خوب آن است که اگر شما هم انتظار این بروزرسانی کامل را داشته اید حالا بر اساس گزارشاتی جدید که امروز منتشر شده می توانید امید بیشتری داشته باشید که در روزهای آینده این بروزرسانی را دریافت کنید، چراکه بر اساس اعلام بسیاری از کاربران نوت ۵، شرکت سامسونگ عرضه آپدیت یاد شده را در آسیا آغاز نموده است.

نکته حائز اهمیت دیگری که در گزارش مورد بحث به آن اشاره شده، برنامه و زمانبندی سامسونگ برای ارائه اندروید ۶ مارشمالو برای سایر دستگاه های تولیدی این کمپانی است. بر اساس این اطلاعات، حدس زده می شد که گلکسی نوت ۵ اندروید مارشمالو را تا ماه فوریه دریافت کند که حالا می بینیم این اتفاق روی داده است.

اما در مورد سایر نقاط جهان اگر بخواهیم به روش بروزرسانی گذشته سامسونگ برای پرچمدارانش نگاهی بیاندازیم، در خواهیم یافت که دارندگان نوت ۵ در سایر کشورها و مناطق جهان نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. متاسفانه کسانی که مدل های تحت قرارداد و لاک شده اپراتورهای همراه موبایل را خریداری کرده اند فعلا برنامه ای برای بروزرسانی اندروید ۶ برای این دسته از افراد اعلام نشده و به دلیل آنکه در کشورمان ایران همه گوشی ها آنلاک هستند پس می توانید امیدوار باشید که اندروید ۶ برای نوت ۵ شما هم طی روزهای آینده عرضه شود.

این موضوع بدان دلیل است که گوشی های تحت قرارداد اپراتورها به دلیل محدودیت ها و موارد خاص هر اپراتور که بر روی گوشی ها اعمال می شود، زمان بیشتری برای آماده سازی آپدیت ها نیاز است. هرچند مانند همیشه مطئنا افرادی هستند که با روش های مختلف و کرک کردن این نوع گوشی ها می توانند آپدیت جدید را بر روی دستگاه خود نصب نمایند.

اگر شما هم از دارندگان گلکسی نوت ۵ هستید، بخش بروزرسانی های گوشی‌تان را بررسی کنید و در صورتی که آپدیت اندروید ۶ برایتان عرضه شده در بخش دیدگاه ها این موضوع را با گویا آی تی و سایر کاربران عزیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *