بروشور S7 Edge و Galaxy S7 Edge قابلیت Force Touch آن ها را تایید کرد

بروشور S7 Edge و Galaxy S7 Edge قابلیت Force Touch آن ها را تایید کرد
  • 1394/11/30
  • مجید جعفری
  • 0

بالاخره بروشور تلفن های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge در اسپانیا منتشر شد و به تمام شایعات پیرامون این دو غول دنیای تلفن های هوشمند پایان داد. این بروشور اطلاعات زیادی مثل زمان عرضه، مشخصات سخت افزاری و … را درمورد این تلفن مدل ها منتشر کرده که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

سرانجام سامسونگ نیز پا جای اپل گذاشت و پرچمداران خود را به فناوری Force Touch مجهز کرد. S7 و S7 Edge هر دو به صفحه نمایش های QHD از نوع SuperAMOLED مجهز خواهند بود که به ترتیب ۵٫۱ و ۵٫۵ اینچ اندازه آن هاست. نکته مهم دیگر در مورد این دو تلفن استفاده از چیپست Snapdragon 820 است و این تنها مدل چیپست بر روی این دو تلفن خواهد بود. این یعنی شاهد ورود گلکسی هایی با چیپ Exynos حتی در آمریکای شمالی نیز نخواهیم بود.

بروشور قابلیت ارتقا حافظه S7 و S7 Edge را به کمک microSD تایید می کند. در حال حاضر حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت برای هر دو تلفن تایید شده است. در کنار این باتری های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ میلی آمپری نیز از دیگر مشخصات این دو تلفن به حساب می روند.

دو ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن که جای خالی آن بر روی خانواده سری ۶ این پرچمدار حس می شد دوباره به S7 و S7 Edge اضافه شده اند. این قابیت ها با عنوان استاندارد IP67 در بروشو ذکر شده اند. این استاندارد تحمل فشار آب در عمق یک متر را تا نیم ساعت برای هر دو تلفن تضمین می کند.

قیمتی که برای S7 و S7 Edge اعلام شده به ترتیب در حدود ۷۰۰ و ۸۰۰ یورو خواهد بود. البته گفته شده که در کنار این دو تلفن عینک های واقعیت مجازی یا همان VR نیز به رایگان عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این دو پرچمدار نیز ۱۱ مارس و ابتدا در اسپانیا اعلام شده است.

منبع: GSMArena

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *