MWC 2016: معرفی Xiaomi Mi 5 با پشتیبانی فوق العاده از ۴G LTE

MWC 2016: معرفی Xiaomi Mi 5 با پشتیبانی فوق العاده از ۴G LTE
  • 1394/12/9
  • مجید جعفری
  • 0

همان طور که انتظار می رفت پرچمدار جدید شیائومی با نام Mi 5 در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شد. Xiaomi Mi 5 تلفنی قدرتمند با مشخصات سخت افزاری مشابه با LG G5 و Galaxy S7 است. در ادامه نگاه کلی به ویژگی های Mi 5 خواهیم انداخت.

k

این تلفن به یک صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی و چیپست ۸۲۰ Snapdragon مجهز است. این مشخصات همان طور که گفته شد بسیار شبیه به آن چه در Galaxy S7 و LG G5 به کار رفته است. این در حالی است که گفته شده قیمت Mi 5 حدودا نصف دو پرچمدار دیگر است. البته شیائومی اعلام کرده Mi 5 به این زودی وارد بازار اروپا و هم چنین آمریکا نمی شود و این شرکت چینی فعلا بر روی بازارهای آسیا و خاورمیانه متمرکز خواهد بود.

Xiaomi-Mi-5

اگرچه شرکت سازنده فعلا قصد ورود به بازار های اروپا و آمریکا را ندارد اما بسیاری احتمال می دهند Xiaomi Mi 5 به لطف وجود واسطه های تجاری زودتر از موعد به این کشورها پا بگذارد. در این صورت باید انتظار افزایش قیمت این تلفن را نیز داشت. Xiaomi Mi 5 به خوبی از ۴G LTE پشتیبانی می کند و تقریبا تمام سرویس دهندگان اروپا و آمریکا را تحت پوشش دارد. در مجموع باید گفت Mi 5 قابلیت برقراری ارتباط ۴G با باند های ۱ / ۲ / ۳ / ۴ / ۵ / ۷ / ۸ / ۱۲ / ۱۳ / ۱۷ / ۱۸ / ۱۹ / ۲۰ / ۲۵ / ۲۶ / ۲۷ / ۲۸ / ۲۹ را دارد.هر یک از این باندها مربوط به سرویس دهندگان خاصی است برای مثال باندهای ۳ و ۷ قابلیت پشتیبانی از بیشتر سرویس دهندگان اروپا را به این تلفن می دهد.

منتظر نقد و بررسی دقیق تر این تلفن در گویا آی تی باشید.

منبع: Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *