زورق؛ سایتی برای رزرو آنلاین هتل و پرواز

زورق؛ سایتی برای رزرو آنلاین هتل و پرواز
  • 1395/1/23
  • گویا آی تی
  • 0

این روزها خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مثل بسیاری از خریدهای دیگر، به صورت آنلاین به راحتی انجام می‌شود. بر اساس آمارهای جهانی ۵۷درصد خرید بلیط هواپیما رزرو هتل و پرواز در دنیا آنلاین صورت می‌گیرد؛ یعنی ۱۴۸٫۳ میلیون رزرو آنلاین در هر سال. خریدهایی که حالا به روالی عادی برای سفر تبدیل شده و در اغلب نقاط دنیا شیوه‌ای معمول است.

در ایران هم این امکان فراهم شده است و فرآیندهای دشوار گذشته را به روالی آسان و مطمئن تبدیل کرده است. حالا مسافران، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های اضافی بابت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از تور برای سفرهای خارجی ندارند و می‌توانند سفر را به صورت شخصی و آن طور که دوست دارند برنامه‌ریزی کنند.

 

ZoraqLog
سایت زورق در سالهای گذشته توانسته در ایران بخش بزرگی از نیاز مسافران را به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تامین کند. مخاطب زورق در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند با مراجعه به این سایت با پرداخت الکترونیک بانک‌های ایرانی، رزرو قطعی خود را انجام دهد و تأییدیه را بلافاصله دریافت کند. این سایت با داشتن کارکرد ساده برای مخاطبانش، کمک کرده تا آنها در کمترین زمان و با اطمینان خرید خود را برای سفر انجام دهند و نیازی به مراجعه به آژانس‌ها نداشته باشند. علاوه بر این باعث شده مسافران ایرانی با آزادی عمل بیشتری، پرواز و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.
البته نیاز یک مسافر، تنها داشتن حق انتخاب در پرواز یا هتل نیست. بلکه نیاز به اطلاعات هم برای برنامه‌ریزی سفر اهمیت دارد. به همین دلیل زورق تلاش زیادی در تولید راهنماهای سفر کاربردی به زبان فارسی انجام داده است و توانسته منبع خوبی برای کسب اطلاعات درباره شهرهای مختلف دنیا برای مسافران ایرانی باشد. اطلاعات جامع هتل‌ها هم از دیگر مواردی است که زورق به کمک آنها تصمیم‌گیری‌ را برای مخاطبانش ساده کرده است. اپلیکیشن‌های سفر، اطلاعات کاربردی درباره مقصدها در شبکه‌های اجتماعی زورق و همچنین مطالب خواندنی وبلاگ زورق تنها بخش‌هایی از این اطلاعات هستند که هر مسافری می‌تواند قبل از آغاز سفرش سری به آنها بزند و با ایده‌های بهتر و برنامه‌ای منحصر به فرد راهی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *